Tension Aku!! - AYAM DENGAN KAMBING

9.3.10

Selingan di tengahari....hahaha....

Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?
Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana hensem-hensem ni.
Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.
Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?
Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....
Kambing : Apsal pulak?
Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak terjuntai juga!!!!...
 
 

 
sekian terima kasih..

5 conteng-conteng:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

hahahahaha...nak ketawa guling2 rasenye..
ade maksud tersirat tu..suke2

LYaFRINA berkata...

hahahah.. release tension...

nadhirah berkata...

hahaha~~

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hahaha...lawak!!! :)

silencer@chaie berkata...

pehh.. kalo aku jadik kambing tu pon bole terkesima jugak rasenye.. miahaha

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL