Abang sedihlah yang..

24.4.10

Pagi tadi asben ade temujanji (ngan sape lah yerk?) kat Kota Tinggi...so aku telah pesan sesuatu kepada dia untuk dibeli...aku pesan supaya belikan telekung untuk Nabilah...

Balik dari kota dia pun tunjukkan telekung tu kat aku...

cayangbucuk: ni telekung nabilah...haap2 muat..

aku: mcm mana ngan appointment abg tadik...ok ker...

cayangbucuk:alhamdulillah...ok..mintak2 dapatlah permit tu...abang sedihlah yang...bila beli telekung anak..

aku baru aje nak tanya kenapa..nabil dah potong jalan...bila asben aku gie kerja baru aku teringat nak tanya balik apa yang menyebabkan dia berasa sedih bila beli barang tu...curious jugak aku...aku tak cuba lagi kat nabilah sama ada muat atau tidak...sebab nabilah sekolah ari nie...tak balik lagi...tu yang tak gie jom heboh tu...bebudak kat Negeri Johor ari nie sekolah (sekolah ganti untuk Raya Aidilfitri)


cantik beg nie...bleh ambik...                   

4 conteng-conteng:

larra berkata...

suspen..suspen..nanti tye le pes kes..nk menyebok gak ne..hikhik

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Cantik beg tu..Senang nk bawa kan..
Mesti sweet jer Nabilah pakai nnt..

iBu-Afif berkata...

alahai...nape pulak yang cedih tuu...

ibu_Arifa berkata...

haah lah..nape akak sedey2 ni?

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL