Aku kena Fuhhh....

14.4.10

aku terima tag nie dripada puan sri erin semlam tapi aku perapkan dulu...tag kali nie ape yang ade kat dalam handbeg...mcm rancangan TV3 Fuhhh...setiap hari Sabtu jam 6.00 pm....
so jom kita tengok ape yang ada dalam handbeg kerja aku...hahaha...


ni handbeg kerja aku lah...sebab selalu aku pakai handbeg nie gie kerja



apa yang ade kat dalamnyer kita tengok



minyak wangi avon-far away...pil vitamin..bekas urine test n minyak wangi one drop perfume

lagi


yang ni plak...cemin mata hitam..tisu..pen ..pen drive..kunci rumah n opis...klu dah ade pen mesti ade buku nota...senang klu nak catat ape2...

lagi..


purse ...buku klinik panel...tetiba aje sakit bleh singgah ke klinik so senang...usb cable..handphone n kerongsang...

lagi..

pad n pantyliner...khas untuk orang pompuan...

tu aje..so aku tak teragak2 untuk tag diorang plak...kita lihat sape yang kena...

aku tag mereka yer....

9 conteng-conteng:

IbuHakimHaikal berkata...

Zai...sy pun nak kene fuhhh gak ke..huhuhuh.. ;)

mamalieyna berkata...

haha..mcm2 tag skrg ni org reka ye..Alhamdulillah selamat! ekeke..

shila ariff berkata...

hah...shila pun kena Fuhh gak ke??..ok nnti shila jawab tag kak zai ye....:)

AYU berkata...

ok..zai. tungguuuuuuuuu ye...banyak nye tugasan aku.

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Lily pon ada gak dr Lya Tag ni..
Thx..Nnt Free lily buat yer..

ainhamzah berkata...

waa...
macam2 ad..
ni mst xleh idup dgn handbag kecik..
ehhe
^^

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

sis, ina dh amik TAG sis.. TQ ler sbb jd org yg 1st TAG ina.. Nnt leh wat lg.. Huhuhuhu

Zaidah berkata...

kepada sahabt blogger yang kena tag...selamat membuat tag...hihihi...n untuk yang belum kena...kot2 nanti korang kena jugak ahaks...

klu pada zai memang beg tak leh kecik sebab kekadang buat isik drypers, baju n towel firas...

kasih suci berkata...

wah wah..macam2 ade lam beg tu eh..cam poket doremon dah..hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL