anak bujang...

27.4.10

koramg layan gambar ajelah...nie nabil yang rajin menolong aku untuk membasuh pinggan...siap pakai kerusi lagi tu...tak sampai kat sinki..


ni ustaz firas dah pandai dah memunggah barang...n lambakkan kat atas lantai...semua barang di bawak turun...

8 conteng-conteng:

dalila berkata...

amboi..rajin2 anak bujang ni..

Siti berkata...

rajinnya..sejuk perut ibu..:)

mamalieyna berkata...

comei ustaz firas tuu..^_^

rajin anak bujang tu ye..berkenan sungguh ni! hehe..

~Siti Hajar~ berkata...

rajin ye abg nabil menolong...mana si anak daranyer?...kalu Danial sy pun camni...senang hati ibu, ni tak, aksyik nak buli adik je kejenyer..

ala tomeynye ustaz tecit tu...pjm kopiah tu nak bg Danies jap, blh?

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Rajin nyer anak bujang Zai..sia pakai kusi nk tlg mama basuh pinggan...
& yg c adik tu comeii sgt pakai kopiah..sejuk perut ibu ngandung.. :)

Zaidah berkata...

siti: itulah siti...kekadang tu klu ibunyer suruh tak nak buat..yang ibunyer tak suruh tulah yang rajin...

dalila: anak bujang memang rajin...hehehe..yang pompuan rajin yang lain...hehehe

eina: bleh jadik anak menantu...hehehe

siti hajar: bleh....bila zai pakaikan firas kupiah dia tak cabut pun...sukalah tu...nabil kekadang suka jugak buli adiknyer...

lily: sinki tu tinggi sebab tu pakai kerusi...alhamdulillah...berkat doa...kot bleh jadik ustaz...:)

iBu-Afif berkata...

alhamdulillah...sapa la mak budak2 yg rajin ni..hehe..

ibu_Arifa berkata...

sejuk perut tgk anak rajin menolong cuci pinggan. tapi bila tgk yg rajin "kemas" barang pulak..terus mcm nak pitam jer.. hihihi

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL