Hadiah dah sampai

3.4.10

Sebenarnya dah lama dah aku nak buat n3 nie tapi asyik bertangguh aje...so ari nie aku buatkan jugak n3nya...aku ucapkan terima kasih kepada mama zakwan yang telah mengadakan Sleeping Cutie Contest kerana aku salah satu pemenang untuk 6 peserta terawal menyertainya....teruja gitu..lagipun dah rezeki Firas agaknyer kan... so nanti mama zakwan bleh buat contest lagi...


surat untuk ambik parcel

parcel yang aku dapat..

hadiahnyer....so bleh digunakan oleh Firas kan...comel gitu...cawan, pinggan n mangkuk daripada ikea...




terima kasih mama zakwan...:)

6 conteng-conteng:

deqyalalink berkata...

tahniahh dapat giveaway :) taknah dapat huhukk

mamalieyna berkata...

best dpt hadiah! tahniah! ^_^

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

tahniah..best betol kan bile dapat hadiah? huhu

Zaidah berkata...

alhamdulillah...rezeki...setakat nie zai dah pernah dapat dua hadiah satu giveaway n satu lagi contest nie lah...tu yang semangat tu nak cuba seberapa banyak contest n giveaway...:)

abah haqq / mak haqq berkata...

wah wah..firas dah dpt yep.seblum ni nabila dan nabil dah dpt..tahniah yep

Ain berkata...

tahniah zai....

ain baru jer nak join....

hahaha...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL