Handphone Baru... :)

1.4.10

Aku beli handphone baru bagi menggantikan handphone aku yang hilang... bak kata orang "patah tumbuh hilang berganti.." tapi tak sama ngan yang hilang tu...aku beli handphone murah je...dengan harga sebelah tangan aje...taklah cecanggih dan mahal2 mcm korang nyer...agak2 handphone ape yang aku beli yerk...cuba korang teka...jawapannyer ade kat bawah...

-




-



-




-





so yang mana satu pilihan korang...hehehe


5 conteng-conteng:

saya_arief berkata...

bukan semua di atas..
hoho..

Ain berkata...

kalau nak ain yang pilih, sure yang nombor satu....hehehe

betul ke zai punya ada kat situ...

mamalieyna berkata...

kite nye cam no1 tu..tapi leceh aa nak guna dia,,huhu..

herm..mana satu eh zai punya, no 1 la kot!

AYU berkata...

mana-mana lah..lain kali bagi pilihan objektif ye...senang sikit nak pili ; a ke, b ke, .....

Zaidah berkata...

salah satu yang zai punya ade yang tertera...tapi colour aje yang lain....hehe...dah main teka teki hanphone plak...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL