Kopi Panas Pekat LAgi Kaw dan Sebatang Rokok....

19.4.10


gambar oleh google

Sedang aku berblogging...opismate aku bukak topik tentang ROKOK...akupun terus tanya kat diorang ape yang bestnyer hisap rokok tu...n ape rasanyer rokok tu...sedap ker tidak...sebab aku tengok klu diorang dah merokok susah sangat nak berhenti...addicted...

diorang kata menghisap rokok tu kita umpama menghisap asap kopi hitam yang pekat lagi kaw..betul ker...klu gitu kena minum kopi kapal apilah...hahaha...diorang mengibaratkan umpama kita minum kopi masa hujan..ibarat minum kopi selepas penat bekerja...sedapkan...mcam tulah diibaratkan menghisap rokok...

so apa2 pun jangan sesekali menghisap rokok...sayangilah orang yang tersayang


5 conteng-conteng:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

merokok bukan shj membazir wang malah merosakkan bauh pinggang dan paru2 hukhuk


laki ku sgt suka merokok :(

LYaFRINA berkata...

huhuhu...

BOBOY :
ayah2.. apa faedah isap rokok

AYAH:-
kalo isap rokok... akan lahir baby pra-matang, kena kanser mulut...

BOBOY:-
boboy lahir matang x??

AYAH:-
boboy lahir matangla..sbb ayah & ibu boboy x merokok..
Kalo boboy isap rokok bsungguh-sungguh..Boboy akan dpt hadiah baik punya...

BOBOY:-
hadiah apa???

AYAH:-
Hadiahnya... JALAN SINGKAT KE KUBUR!!!

***kusss..sib baik fain x merokok n xpernah merokok..amin!!

Siti berkata...

adoiiii....nasib baik papa tak isap rokok.

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Nasib gak lah My Hubby x merokok..
Kata kan tidak pada rokok.. :)

Lynn Nasir berkata...

haha..menipu je isap rokok mcm isap asap kopi, baik kata mcm isap asap kapal api tu :D

dah tau haram, buat gak..takmau dgr kata ulamak..siap2 la nk jawab ngan Allah nnti..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL