Aku yang Berjiwa Penyayang

20.4.10

korang nak tahu tentang karektor aku...silalah lihat di bawah...


-

-

-

-
14 Mei (aku ler) 
Berjiwa penyayang dan sukakan kanak-kanak. Si dia juga mementingkan keluarga



18 April (asben aku)
 Berkebolehan melukis dan kreatif. Banyak menghabiskan masanya dengan hobi ini.
(yang nie mcam tak aje...hehehe..)
 
 
20 Jun 2009 (Firas)

Tenang dan bersahaja. Ada kalanya jika menghadapi situasi mencemaskan, riak wajahnya tetap tenang tetapi tidak hatinya.
 
 
 
1 Jun 2005 (Nabil)

Si dia berjiwa seni dan gemar bersantai sambil menenangkan fikiran. Ajaklah si dia bersantai di pesisiran pantai.
 
 
3 Jun 2003 (Nabilah)

Sikap si dia sukar diramal. Lalu anda harus bersedia menghadapi sebarang kemungkinan. Si dia gemar melancong atau berkhemah, ini membuatkan si dia kekurangan masa untuk bersama.

klu korang nak tahu tentang karektor tarikh lahir blehlah klik kat sini..

5 conteng-conteng:

IbuHakimHaikal berkata...

Wah zai..mmg penyayang dah ade Firas,Nabil dan Nabilah...bestnye... ;)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Lily nk cuba buat..
tp x buat lg..
Berjiwa penyayang..
semestinyer lah kan.. :)

Siti berkata...

nak cuba buat gak la..hehehhe..tunggu masa yg sesuai

LYaFRINA berkata...

waaa...zai mmg penyayang...zai syg...syg...syg..lya cket.. hehehe

Zaidah berkata...

ibuhakimhaikal: alhamdulillah...itulah tanda kasih sayang zai ngan asben...hehehe...

lily: klu sama tarikh lahir mesti sama karektornyer..berjiwa penyayang...

siti: cubalah siti tengok ape karektor siti..

lya: zai pun sayang3 super sayangkat lya...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL