Perubahan Firas

20.4.10

semenjak baik demam...firas sekarang nie dah pandai nak mengamuk...bila pegang barang..n kita ambik barang yang dia pegang..mesti menangis...mengamuk n siap tonggeng2 lagi...nakkan balik barang tu...babysitter dia kata muka firas dah cengkung..yerlah dah demam tak nak makan langsung...skrang nie aje baru dia nak makan balik...itupun skit aje...yang pastinyer sekarang nie firas suka mengemas..n leka bermain sampaikan bila aku direct b'feeding dia menyusu skit aje...jap aje..pas tu sibuk memunggah barang...aku tak ade plak gambar tu...nanti klu ade gambar perkembangan terbaru firas aku uploadkan...

3 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Firas dh pandai ngamuk yer..
Hehehe..kita pon kena sabar je lah..
Makin besar..makin byk lah pe'el diorg kan.. :)

mamalieyna berkata...

gitulah anak nk membesar ye, ada masa demam, sihat, pandai mengamuk, pandai ngemas..hehe..

nnti2 letak la piccas, baru meriah! hehe..

Zaidah berkata...

lily: semakin besar semakin bijak...hehehe..

lieyna: insya Allah nanti zai ambik gambar terbaru...kekadang tu tak sempatlah nak ambik...klu ambik pun tak sempat nak upload...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL