Sahabat...

12.4.10

ibuhakimhaikal minat sangat ngan lagu yang aku pasang kat blog aku tu...so aku dapatkan liriknyer...hope ibuhakimhaikal seronok yer...



Sahabat 
 
Ingin aku singkap kembali

Kenangan lama agar bersemi

Inginku ulangi kisah manis

Agar terus bersemadi



Ingatlah aku sebagai rakanmu

Kenaglah daku dalam doamu

Begitulah indahnya kisah dahulu

Engkau sebagai temanku


 

Apabila engkau terjaga

Satukanlah harapanku denganmu

Kerana ianya bakal berpadu

Mimpi si penunggu yang setia

Layarkanlah impian doamu

Sesungguhnya aku masih mengingatimu

Sebagai kawan rakan dan teman

Semoga kita diberkati Allah



Kudoakan kepadamu agar bahagia

Di dunia dan akhirat



Lagu: AMAR

Lirik: AMAR

Album : Kiasan Naluri

3 conteng-conteng:

NOR HASMAH berkata...

Zai..thanks dear...cayang kamu..nanti sy nak tempek kt blog sy lak..pastu sy link back ke blog zai ye..muuuaaaahhhhh.. ;)

LYaFRINA berkata...

lirik y begitu mdalam maksudnya..
smoga psahabatn kita pon akn kekal erat s[rti lirik ni.

mamaarifakeemaisy berkata...

oh indahnya lirik lagu! ^_^

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL