Segmen Baru: Jelajah Blog ibu

11.4.10


APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;




1 ) HEADER blog BEN ASHAARI
done.

2) linkkan ke entri ini ..
done...kawan blogger bleh klik sini...


3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..
blog saya nie memacam saya citerkan..umpama diari alam maya...saya suka cerita tentang anak2, famili saya...kekadang tentang kerja saya, luahan perasaan saya...dan kekadang saya suka berkongsi maklumat n info yang saya dapat kepada rakan blogger yang lain...


4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..
saya dapat tahu menerusi blog En. Ben sendiri sebab blog en. ben ada saya letakkan di dalam blog list saya....


tu jeeeeeeeeeee.. ok ???

2 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

gud luck zai..
lps ni ramaila kwn 2dr mom blogger...

**rasanya, zai punya blog dh tersenarai dlm bloglist ben.. tahniah!!

mamaarifakeemaisy berkata...

waah ramai yg join ni..menarik jugak kan..^_^..mcm nk join juge jer..hehe..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL