Aku nak bagi Award plak...

25.5.10


asyik aku aje terima award daripada korang n rakan blogger yang lain...so apelah salah n kiranyer aku plak bagi award yang tak berapanyer indah nie kat korang semua...so klu korang perasan n rasa berminat...korang nyer blog comel...ambiklah award nie...tampal kat dinding blog korang yer...tapi ade skitlah tugasan..senang aje...aku nak korang kena lengkapkan pantun batu aku nie...bleh kan...lepas lengkapkan pantun...korang ambik award n hebahkanlah kepada rakan blogger yang lain yer...sonang aje...


korang kena lengkapkan pembayang pantun di bawah...


...............................................

..............................................
memang aku rasa blog aku comel
kenapa korang jeles ke?


so korang perahlah otak untuk penuhkan kat tempat kosong tu...ok...selamat berblogging...

11 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

hahahahahaha...
suka..suka..sukaa..
ambik ni.. tq zai..

Nuraisyyah berkata...

alamak kak zai..aisya mne la reti nk berpantun pantun ni..hukhuk..otak dh tepu..hahahhhhaa...;p

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/05/aku-dapat-award-dari-sis-zaidah.html

AYU AMBIL YER SIS ZAI..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

yeay2..Zai nk bg award..nnt kita amik yer..hoho..lily perasan dh..blog lily comel..hehehe.. :)

thaqif amsyar berkata...

hahahha mama aqif terus dtg amik award ni tau :))

shi3la berkata...

wahhh chomelnyer awrd nihhh....

Nuraisyyah berkata...

thnx kak zai :) cumel award..hahak

cik noneng berkata...

akak,sy amek ye..hehehe...
nnt tgk pantu sy ye ;)

en_me berkata...

fofulerrnyerr, ehehe

Admin My J SSU berkata...

salam, celoteh anak-anak membuat kita ceria, kalau tiada membuat kita sunyi.

mamaiman berkata...

akak..salam kenal..
saya dah amek award...
thanks ye..
jom amek award kat blog saya pulak..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL