Ape lagi Citer ...23 story tentang aku ler...

24.5.10

aku telah di tag lagi oleh Mama Najlaa  dan ayurazali  huhuhu....ok kita tengok dulu ape syarat2nyer..

Ade syarat okey...

Tuliskan 23 perkara rawak tentang diri anda (sama ada fakta, impian atau imaginasi)

Sampaikan tag ini kepada 5 rakan blog yang lain

Harus ikut peraturan, jika tidak tag anda tidak sah.

Ikut segala yang ditulis di atas.

23 perkara mengenai aku ialah:

1. Nama aku Zaidah binti Sohib n asben aku Zaidan bin Jais...kat opis diorang panggil aku Zai...
2. 14 Mei merupakan besday aku.... (dah lepas dah...)

3. Aku anak sulung daripada 4 orang adik beradik...3 pompuan n sorang lelaki

4. Sekolah aku dulu di SK Tenggaroh 4, SMK Tenggaroh 2, SMK Mersing n UNIMAS..

5. Anak aku ade tiga orang...2 lelaki n sorang pompuan...

6. Aku suka melihat benda2 yang cantik n comel...jangan jeles..sebab tu anak2 aku comel2 belaka...(riak plak...)

7. Aku suka warna yang menarik mata memandang....

8. Aku tak suka buat samba belacan tapi aku suka makan sambal belacan...

9. Seorang ibu yang garang...sebab tu anak2 aku kata ibu garang macam rimau...ayah garang macam buaya...hehehe...

10. Aku teringin nak gie jejalan kat seluruh dunia...dengan belayar menaiki kapal laut...tapi klu bleh waktu gie belayar seantero dunia tu aku n asben aku aje yang gie..bleh ker...

11.  Selalu berangan nak jadik puteri raja kayangan...

12.  Teringin nak dapat keta Mercedes tapi klu bleh dapat free aje tak nak hutang...ade sesiapa yang nak bagi kat aku...dipersilakan...

13.  Aku tinggal kat Kulaijaya...klu korang muka tak malu silalah datang kat rumah aku tu...

14.  Aku suka klu asben bagi aku barang kemas...cantik

15.  aku akan stresssss bila balik rumah...rumah aku bersepah...sebab aku tak suka bersepah2....naik terus darah aku...

16.  Akan berfikir 1001 kali bila nak preggy lagi sebab aku adelah penyakit darah tinggi tegar bila mengandung...bila tak preggy tak ade ...Alhamdulillah..pembawakan...

17.  Suka makan mee bandung...sampai minumpum sirap bandung...

18. Tengah BF untuk Firas...semoga sampai cukup umur 2 tahun Insya Allah

19. Impian nak ade rumah 18 tingkat dengan ade 180 pintu 180 eskulator n 180 bilik...ade tak rumah macam tu...hehehehe...

20. Aku suka tidur.....jangan marah yer cayang bucuk...

21. bila nak habis nie...dah boring nie menaip...

22. Aku suka membela ikan walaupun sering aje ikan2 aku mati...huhuhuhu....

23. Aku sayangkan keluarga aku, mak aku, asben aku n anak2 aku walaupun aku nie garang orangnyer...(yer ker)...

fuhhhhhhhhhhh lega dah habis dah...so aku nak tag kat sape plak yer....

Erin
Ibuhakimhaikal
Ibuarifa
kak yanti

3 conteng-conteng:

Lelord berkata...

muahahhahah dengan jayanya

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Peningkan Zai klu tgk umah bersepah..sakit mata..pa lg klu blk keja tgk umah bersepah..tambah2 lah mood down.. :)

Zaidah berkata...

lelord: suka yer...huhuhu

lily: memang tak bleh tengok...rasa nak marah aje....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL