Nie Ibu Punya..

10.5.10

Nabilah telah menghadiahkan aku sekuntum bunga mawar n sekeping kad 'Hari Ibu' terharu jugak aku...
aku tanya dia " mana kakak dapat duit beli bunga nie.."
dia jawab "duit yang ayah kasik...kakak beli RM1.00"
aku tanya lagi "abis tu kakak tak makan ker..."
dia jawab "kan kakak dah makan kat nurseri...ibu suka tak"
aku jawab "suka...tapi lain kali klu nak beli barang bagitau...nanti kakak tak ade duit nak belanja..."
dia bagitau "kakak beli ngan cikgu...cikgu kata kena beli hadiah untuk ibu...Selamat Hari Ibu..bu..."
dia pun cium aku...tak terkata ape aku....


10 conteng-conteng:

thaqif amsyar berkata...

terharunya..bagusla nabilah ni :)

Ain berkata...

kecik2 dah pandai berkorban untuk ibu....

bagusnya nabila...

danish pun ada kasi ain kad semalam, tapi yang lawaknya kad tu tak siap....hahahha....

LYaFRINA berkata...

wowww..comel & sungguh2 sweet la....

zai..selamat hari bu..semoga menjadi y tbaik buat ank2 kita,. amin..

miss hav0c berkata...

sweeetnyer anak akak

mamalieyna berkata...

ooh terharunye! ^_^..seronok jd Ibu kan..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Sooo sweet lah anak Zai..lily baca pon terharu gak... :)

abah dan mak haqq berkata...

alahai...
kakak oh kakak..
tu la kak zai..
jgn la mrah dia ek..

kesian kakak..
kene jaga 2 orang adik... :))

zue @ annaleeya berkata...

sgguh sronok menjadi seorg ibu kan???

Zaidah berkata...

thaqif amsyar: bila dia buat mcam tu..memang terharu zai dibuatnyer...

ain: pada bebudak nie..bila dia bagi something kita ucap terima kasih diorang dah suka walaupun kekadang diorang buat tak siap lagi...:)

lya: terima kasih lya...U TOO...selamat hari ibu lya...


miss havoc: terima kasih....

Zaidah berkata...

mamalieyna: terima kasih...memang seronok jadik ibukan...

lily:dia nak melahirkan penghargaan pada ibunyer...tu yang terharu tu...

abah n mak haqq: bukan marah...nasihat...hahaha...

zue: sebab tu syurga tu dibawah tapak kaki ibu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL