Mangsa seterusnya...

10.5.10

aku tak tahulah...anak2 aku nie memang bijak laksana...kekadang memang mendugakan...geram...aku nak marah...nak membebel benda dah berlaku nak buat macam mana kan...

hari sabtu lepas...nabilah telah menduga kesabaran akulah..n kebetulan mak n adik aku datang kat rumah...so aku rasa memang nabilah nie tak ade kerja betullah...adeker patut dia berbaring kat atas meja kopi aku..n ape lagi..pecahlah meja tu...nyaris2 nak kena firas..sebab dia bermain bersama firas ketika kejadian tersebut...lepas nie sesiapa yang datang kat rumah aku...akan aku hidangkan minuman di atas tikar ajelah...dah tak ade meja....geram sungguh...yang aku takutkan adelah kaca meja tu yang berderai n berdekatan ngan adik dia...klu kena kaca macam mana ...kan dah menyusahkan aku..dahlah meja tu berat....




dah aku buang kat belakang rumah tak tahulah orang Majlis nanti angkat ker tidak meja aku tu...

3 conteng-conteng:

sweeTSour berkata...

sabar ye akk..dugaan dihari ibu..hehe

Ain berkata...

kita bukan sayang meja tu kan, tapi sayang kat dorang.....

nak memebesarkan anak2 ni macam2 dugaan terpaksa kita tempuh....

moga kita terus diberikan kekuatan dan kesabaran....

anak jiran sebelah rumah ain semalam terbelah kaki sbb kena kaca yang tetangga buang....

nasib baik tak teruk sangat....

Zaidah berkata...

sweetsour: memang dugaan...sabar ajelah...

ain: alhamdulillah anak zai tak ape2..n firas plak ok aje...memang nie satu dugaan...klu kita nie tak sabar memang dah lama dah anak aku kena dera...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL