pakej dua kali sedap

1.5.10

JOHOR BAHRU: Dia bukan saja terkenal di kalangan penagih dadah, malah gadis genit perayau lorong gelap di sekitar bandar raya ini turut menjadi buruan lelaki hidung belang kerana menyediakan ‘pakej dua kali sedap’ dengan bayaran RM70 merangkumi dadah, jarum suntikan dan khidmat seks.



Ketika ditahan sepasukan anggota dan pegawai Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) yang menjalankan operasi khas awal pagi semalam, gadis berusia 24 tahun berasal dari sebuah negeri di pantai timur itu mengaku membenarkan tubuhnya dijamah lelaki hidung belang selain menawarkan dadah.



Bagaikan tawaran harga runtuh, dia mengaku hanya mengenakan bayaran serendah RM70 bagi pakej berkenaan dengan alasan mahu mendapat untung lebih dan tidak hanya bergantung pada jualan dadah.



Mengikut pakej disediakan, pelanggan boleh mendapatkan bekalan dadah dan jarum suntikan serta layanan seks sebagai penambah `stim’ ketika bersama-sama khayal diulit dadah.

 

Pemeriksaan AADK dalam beg sandang dibawa gadis terbabit menemui 12 jarum suntikan belum digunakan yang dibungkus menggunakan kertas surat khabar, tiub kosong dipercayai untuk mengisi dadah, pisau lipat serta sejumlah kondom bagi aktiviti tidak bermoral itu.



Hasil soal siasat, gadis terbabit mengaku mula terjebak aktiviti tidak bermoral itu sejak setahun lalu berikutan kesempitan wang dan tidak mempunyai pekerjaan sejak sampai di negeri ini.



Katanya, dia berhijrah dari kampung halamannya ke negeri ini dengan hasrat mencari pekerjaan dan membantu keluarga selepas terpengaruh cerita rakan mengatakan Johor lubuk rezeki.



Bagaimanapun, dia tersilap langkah selepas terjebak aktiviti penjualan dadah serta kegiatan memperdagangkan tubuh. Terdahulu, sebelum ditahan gadis terbabit yang menyedari kehadiran pihak berkuasa cuba menyorok dalam gerai menjual kasut dengan berpura-pura menjadi pelanggan sebelum meloloskan diri.





Bagaimanapun, hasil kecekapan anggota AADK, dia dicekup di Jalan Wong Ah Fook di sini pada jam 12.30 tengah malam.



Berita lanjut klik sini...(sorry panjang sangat)

2 conteng-conteng:

Lucy S. berkata...

ish niat nak cari duit dah murni, tp terpesong la plk.

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

mcm2 je lah skrg ni..byk cara lg blh dptkan duit..nk gak buat benda yg salah..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL