Berkunjung ker Minyak Beku

16.6.10

hari ahad lepas aku berkunjung ke Minyak Beku, Batu Pahat...tempatnyer tu biasa aje...tapi klu ade inisiatif daripada pihak berkenaan...tempat tersebut bleh dimajukan...aku tengok sampah dibuag merata tempat...entahlah...

kita tengok gambar ajelah yer...

firas yang kepanasan
Photobucket

apa yang nabil buat tu..
Photobucket


my firas
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

meleleh air liur firas
Photobucket

kakak yang cover giginyer
Photobucket
Photobucket
Photobucket

view pantai
Photobucket
Photobucket
Photobucket


oleh kerana kelaparan balik tu singgah kat Ayer Hitam untuk bersantap...lupa nak ambik gambar...cuma ada gambar pinggan yang dah licin n bersih kitaorang makan...bagus..taklah membazir makanan tu...
Photobucket
Photobucket

10 conteng-conteng:

dyea irdina berkata...

nasib tak de tumpahan minyak kat situ..hehehhehe

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Ada minyak beku ker kat situ Zai?? ekeke.. :)
Wow..syiok lah jenjln ke pantai..
Kakak senyum kontrol ayu gitew.. ;)

Zaidah berkata...

dyea: tumpahan minyak tak ade..cuma ade tumpahan sampah..hehehe

lily:hehehe..kakak malu sebab giginyer tak ade..

~Siti Hajar~ berkata...

wajah firas seiras muka akak, wajah kakak plk sebijik muka ayahnya kan...?

*hehehe kakak control takut nmpk gigi eh? xpe nti tmbh gigi br kakak sengih luas2..haha

rATu kEBaYA berkata...

gambar dengan firas tu nampak cantiklah.. kak sukalah nama firas tu.. cuba akak baca kat blog ni nama watak dlm novel tu firas http://ian-tell-u.blogspot.com/

Ain berkata...

sayang bila tempat macam ni tak dijaga.....

huhuhu......

zue @ annaleeya berkata...

Insyaallah bln 10 gi batu pahat.. adik ipar kawen org sana... nnti bulihla try gi...

Zaidah berkata...

siti hajar: ramai orang kata muka akak n firas sama...n muka nabilah sama muka ayah...pernah bawak nabilah gie jejalan orang tegur..tak ade langsung muka ibunyer...hehehe..

*kakak malu...hehehe




ratu kebaya: terima kasih nama firas memang jarang digunakan...akak dpat pun kat internet...


ain: betultu ain...klu diorang jaga betul memang cantik tempat tu...

Lynn Nasir berkata...

salam,

minyak beku..lama tak dgr nama tu. keluarga saya area rengit, batu pahat. kaum kerabat semua merata kat johor tu..lamanya tak balik kampung..

Zaidah berkata...

zue:klu nak gie bleh...tengok2...asben kater better gie rengit...lagi cantik..

lynn nasir:klu dah lama tak balik...jom kita ronda2 kat batu pahat...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL