Bunga-bunga Cinta....Tahik Ayam n Senduduk

23.6.10

Sambung citer yang tertunggak tadik tu yer....

sebenarnyer nak kata aku cinta tak jugaklah sebab kitaorang nie sebenarnyer lain skolah...so jumpa kat kelas malam aje...lebih kepada teman tapi mesra...mesralah sangat tu...kui..kui..kui....

Pada satu hari di kelas malam (kelas tambahan) Hafizam n the geng telah berjumpa ngan aku...korang nak tahu ape yang dia buat...dia telah bagi aku bunga....wowwww terujanyer aku...tak sangka malam tu aku dapat bunga daripada teman tapi mesra nie...aku menerima bunga yang diberikan dengan senyuman meleret n hati yang berbunga2 gembira...horeyyyyyyyyyyy dapat bunga...

aku tak kisah walaupun bunga yang diberikan kepada aku hanyalah sekuntum bunga tahik ayam,
bunga raya yang dipetik kat sekolah n tiga tangkai bunga senduduk yang dipetik kat semak2 bersama bunga ekor kucing (yer ker nama nyer macam tu...bunganya warna kelabu dan panjang mcm ekor kucing) dan bunga loceng...aduh...lawak2....orang dah bagi aku ambik ajelah...sebenarnya tujuan dia nak bagi bunga tu just nak tengok muka aku bukannyer ade ape2 pun...hehehehe

walau bagaimanapun hubungan kita orang akhirnya dapat dihidu oleh cikgu sekolah dia sebab...dia telah membaca surat cinta yang aku kirimkan pada dia kat dalam kelas...sengallah...sapalah yang suruh baca kata dalam kelas...kan dah kantoi....

namun begitu hubungan aku ngan dia akhirnyer hancur berkecai bak kata pepatah siang genting, malam putus...ade ker pepatah macam tu  putusnyer hubungan kitaorang akibat orang ketiga yang sememangnyer jeles ngan aku...sebab dia pun ada menaruh hati ngan hafizam nie...semua orang tahu...walaupun dia tak cakap...n dia nie merupakan kawan baik aku jugak masa tu...kerana pada asalnyer dia ingat hafizam nie admire kat dia...tapi sebenarnya ngan aku...heheheh...

itulah citer cintan skolah rendah....


2 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL