Hotel Makyah....

15.6.10


Sedang aku menonton citer Hotel Mania...tetiba nabil bercakap "ibu, suka tengok hotel makyah....?" aku gelak aje..."bukan hotel makyahlah...hotel mania..." ada juga beberapa perkataan yang nabil masih lagi pelet...agaknyer susah untuk dia sebut Mania...so yang kuar daripada mulut dia Mania...hehehe.... 


8 conteng-conteng:

kasih suci berkata...

hahahaha..gelak je kasih ble baca entri ni..hihi

Hamizah berkata...

hahaha..ramai ke nyah kat hotel tu?

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Ahaks..ingat kat mana lah td hotel makyah..rupa2nyer hotel mania..huhu.. :D

Zaidah berkata...

kasihsuci:hehehe....memacam ajelah dia tu...

hamizah:ramai kot....hehehe

lily:dah pelat tak bleh nak sebut ngan btul...hehehe

ibu_Arifa berkata...

hahaha..hotel maknyah yer..hihi..ingatkan berita ker apa td..huhuhu

M!Er4N berkata...

kelakarnya anak akak..heheh..cute la dia :)

MAMASYAZA berkata...

baru semlm sempat tgk citer hotel mania tu...banyak nyanyi rupanya...tak beshhhh la

Zaidah berkata...

ibuarifa:hehehe....dia tak pandai sebut mania...tu yang jadik maknyah...

meran: terima kasih...kekadang kelakar kekadang geram jugak akak...

mamasyaza:lebih kurang cerita muzikallah...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL