Kerja Jugak...huhuhuhu

14.6.10

Firas dah ok dah...cuma asyik merengek aje...nak berkepit n nak 'nenen' aje...hari sabtu langsung tak mahu makan...aku tengok sebelum nie baru dia berselera makan...nie dah demam lagi..bila demam tak nak makan...macam mana berat nak naik nie...next week checkup...pening kepala ibu ...hai Firas...hari nie aku kena kerja lah....cuti dah tak ade ...rasanyer bulan lepas dah ambik sampai seminggu coz firas demam jugak...dia kena jangkit ngan kakak dialah nie..kakak dah ok dia plak yang demam...mungkin nak pandai jalan n nak tumbuh gigi lagi kot...asyik menjejeh aje air liur dia...basah baju...

5 conteng-conteng:

MAMASYAZA berkata...

aunty doakan semoga firas cepat sembuh ok

Zaidah berkata...

terima kasih aunty

Zaidah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ain berkata...

moga firas cepat sembuh....

rajin2 makan ubat ya....

Zaidah berkata...

ain: terima kasih ain...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL