Muncul Lagi Rupanyer....

3.6.10

SAHABAT baik aku muncul lagi .....aku tak tahu perasaan aku sama ade gembira ker..pelik ker...confiused ker...entahlah...tapi ape2 pun aku terima akan kehadirannyer walaupun kekadang aku tak mengundang dan kekadang aku tak menjangkakan kedatangannyer itu...

SAHABAT baik aku nie...sesuka hati dia aje nak datang.....tenggelam timbul...tenggelam timbul...kekadang ade...kekadang tak ade...macam biskut plak...seingat aku sepanjang tahu lepas dia tak muncul...dan last dia datang jumpa ngan aku bebaru nie ade,lah 3 bulan lepas...itupun dekat hujung2 bulan...baru dapat gaji kot...sbab tulah dia datang menjengah aku...apelah punya sahabat...

Sebelum nie...klu nak datang.....dia dah bagitau awal2...kan sekarang dah ade teknologi canggih...tephone ker...sms ker..mms ker 3G ker....nie main diam aje...last2 tengok dah mai dah....klu dah datang tak kan aku nak marahkan...senyum ajelah...tak tahulah senyum kambing ker...
gambar: google


senyum lembu ker...hehehe...
gambar: google


sebenarnyer....SAHABAT baik yang aku maksudkan yerlah sape lagi....klu bukan.....

-


-


-




 
kena



 
-




 
-




DATANG
  
 semalam...sekian terima kasih...hehehe

5 conteng-conteng:

~Siti Hajar~ berkata...

isyh akak nie...suspend jer...

TAPI sy dah agak dah sape kwn baekkk akak tu...hehe

zue @ annaleeya berkata...

haisshhhh.... saspen jerk... tp dah bulih agak dah... heheh...

wah zai.... u look blue...
rajin cat umah ek???

Zaidah berkata...

siti: dah lama benor dia tak datang...tu yang terkejut unta tu...

zue: time rajin..zai akan cat baru...tapi klu time malas...n3pun tak terupdate hehehe...

aiDieNa berkata...

Hmmm.. datang bulan sabit kerr?? Blurrrr... blurrr

Zaidah berkata...

aidiena:bulan sabit pun blehlah jugak...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL