TIPS UNTUK HILANGKAN KEDUT:

27.6.10

 Gunakan stereka biasa dan untuk kedut yang agak degil, renjiskan air. (Jangan lakukan pada kedut muka, kalau buat juga, PADAN MUKA!)

Pen merah, pen biru, pen hitam....

Jangan marah, mata i biru, muka u hitam...

Nanti naik u punya darah tinggi, lagilah kes haru, silap-silap boleh pitam!

 
SAM: Apa yang tak kena tu Dol?

DOL: Termos ni haa, jurujual tu kata dia boleh simpan air sejuk dan air panas. Penipu! Milo ais dengan kopi panas aku dalam ni dah jadi apa tah!

 
Lawa rambut kau tu macam teknik rebonding, hitam dan bersinar! Sayangnya rambut tu tumbuh kat dada, kalau tumbuh kat kepala kau yang bersinar tu bukankan bertambah hensem!

2 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Ahaks..Zai ni..lawak lah..ingatkan..tips betul punya..Tipah tertipu suda.. :D

Zaidah berkata...

lily:hehehe...rehatkan minda...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL