Ayam Belanda

8.7.10

"nanti raya kita sembelih ayam nie yer ibu....goreng....buat ayam goreng..nabil suka ayam goreng..mcm upin dengan ipin...makan ayam goreng"
"apa nama ayam nie"
"ayam belanda"
"bukan merak ker....macam merak aje...warna warni"
"takkkkk....ayam belanda....teacher kata ayam belanda.."
"cantikkan ayam nabil...sape yang suruh buat"
"teacher...cantikkan nabil buat ayam belanda"
"tapi ayam nie tak bleh sembelih...bleh simpan aje"
"nabil tahu...nabil cakap aje..hahahaha"


kita layan tengok ayam belanda yang nabil bela....hehehe



23 conteng-conteng:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

lorh...hengatkan ayam belanda bebetol..hehehe...saye tak pernah makan daging ayam belanda..ayam ni mahal sekor je dah seratos lebih...macam mane eh rase ayam ni? sedap di masak ape ye?

mamalieyna berkata...

hikhik..comelnye ayam belanda ^_^..pandai buat eh..bijak2x..^_^

ibu_Arifa berkata...

hahaha..ingat kan yg real td..
cantiknyer ayam belanda Nabil..
pandai dia buat :)

peaNut berkata...

hihi...kiut la akak...colourfull plak tu...


cerita di sambung....sakit di hati semakin membuak~buak!!

peaNut berkata...

hihi...kiut la akak...colourfull plak tu...


cerita di sambung....sakit di hati semakin membuak~buak!!

LYaFRINA berkata...

hohohoo..ingatkn ayam belnda aper td.. mcm dh blh jadi burung merak ni..colourful..

Ain berkata...

kretip....

ain suka tengok hasil kerja budak-budak....

pandaiiii.....

Zaidah berkata...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤:mahalnyer aida....tak mampu nak beli klu dah sampai beratus....apelah rasanyer tu yerk...

Zaidah berkata...

mamalieyna: terima kasih auntie lieyna.... :)

Zaidah berkata...

ibu_Arifa: aritu gie skolah dia...banyak yang cikgu dia buat n tampal kat dinding...cantik n comel...

Zaidah berkata...

peaNut : sbab colorful lah tanya kat dia...merak ker...dia yang kata ayam belanda...layan ajelah...hehehe

Zaidah berkata...

LYaFRINA : sebab dah berwarna warni memang dah sejibik burung merak....hehehe

Zaidah berkata...

Ain: terima kasih auntie ain... nanti nabil buatkan utk auntie ain satu yer...bleh buat raya...

penjejak maya berkata...

salam,

anak2 pada peringkat usia ni perkembangan mereka sudah kreatif..

Zaidah berkata...

penjejak maya : salam,...oleh kerana terlalu kreatif dia akan menconteng dinding...hehehe

|| NaFiRaa || berkata...

haah kan.. cam burung merak.. kikiki.. pandai dia buat..:)

Hamizah berkata...

cantik lukisan nabil..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..kiut ayam belanda Nabil.. ;),,

CT berkata...

santikkkkk.....nak amik 4 bintang...hi3

Zaidah berkata...

|| NaFiRaa ||: tu pun result periksa dia pendidikan seni dia dapat C....cian kan...huhuhu

Zaidah berkata...

Hamizah: terima kasih

Zaidah berkata...

LiLy @ MumMyQiStInA : macam orangnyer...hehehe...tima kasih auntie

Zaidah berkata...

CT: tima kasih auntie...4 bintang..banyak jugak tu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL