Ibu Peninglah Lagi....

19.7.10

Aku nak buat n3 nie...tapi asyik lupa aje...actually minggu lepas aku ade mc ...bila aku mc so anak2 aku kat rumahlah...tak gie nurseri....diorang memang suka klu aku ade kat rumah....

" ibu...esok ibu ade kat rumah tak"
" esok ibu kena kerjalah...lagipun ibu dapat mc satu ari aje...."
"nabil suka klu ibu sakit...esok ibu pening lagilah...bleh nabil duduk kat rumah"
" kenapa nabil cakap macam tu? "
" nabil tak suka duduk taska....tak best...duduk kat rumah ngan ibu lagi best..."
#$%^&&&***..... lagi pening aku...ade ker patut dia suruh aku sakit n pening lagi...semata2 nak tinggal kat rumah tak nak gie nurseri...bertuah nyer anak....

12 conteng-conteng:

penjejak maya berkata...

salam,

bila anak petah berbicara si ibu pun pening kepala hehe..

mamalieyna berkata...

addoi mmg pening kepala ibu camni..bijak sungguh anak2 skrg ye...^_^

Shiela Latif berkata...

alololo...chumil nyer dia mintak ibu pening hari2 yer...huhu...sabar jer lah :)

Zaidah berkata...

penjejak maya: memang pening...makin bertambah pening...huhuhu

Zaidah berkata...

mamalieyna: bebudak sekarang memang bijak berkata2....kekadanga soalan yang pelik2 belaka...

Zaidah berkata...

Shiela Latif: hehehe....bebudak yang dia tahu memang suka aje....hehehe memang kena bersabor

Fieza79 berkata...

aduhh kelakar btol anak Zaidah...!
mmg la Zaidah...anak2 fieza pon mcm tu suka je kalau kita cuti...

Zaidah berkata...

Fieza79: kekadang diorang nie memang alasan aje....alasan tak nak mengaji....hehehe

az rina a.k.a jaijina berkata...

salam ziarah kembali..

dia nak suruh ibu dia pening sbb nek bermanje lebeh2 ngan ibu dia, heheheh..

Zaidah berkata...

az rina a.k.a jaijina: tu betul...bebudak nie memang banyak sangat alasan n akalnyer...

ch@ berkata...

hah tu akak dah pening, mc la satu hari lagiii, cerdik btl anak akak tu.

Zaidah berkata...

ch@ : memang pening cha layan diorang nie kat rumah...huhuhu

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL