Seks Dalam Tandas

20.7.10

Masa : 8.30 Pagi 

Tempat : Kelas Tkn 6 Melur 
Situasi : Pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk "Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam" 

Sharifah Aina Binti Jeffry Anas : pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel. 

Zakaria Bin Mohammad Khuzairi : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian. 

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama. 

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama. 

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama? 

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Osman Bin Abd. Rahman? 

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan. 

Cikgu Sahab : ?!! 

10 conteng-conteng:

cik puan akish berkata...

mmg lawak...agagaggaga

mamalieyna berkata...

aiyaiyai...terkedu si cikgu! =P

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Hehehe..lawak plak..mcm2 pendapat yg diberi..hiks.. :D

Lynn Nasir berkata...

harap2nya takde la remaja yg baca ni dan buat pulak maksiat dlm tandas sbb percaya alasan mengong tu..hai la anak omak..

Nazra~ berkata...

lawak yg sengal T____T

Zaidah berkata...

MAMASYAZA: jangan ketawa banyak sangat.....hehehe...pecah perut nanti...

Zaidah berkata...

mamalieyna : memang cikgu tak bleh nak cakap ape kan...hehehe

Zaidah berkata...

LiLy @ MumMyQiStInA : pendapat tu just untuk lepaskan diri...

Zaidah berkata...

Lynn Nasir : klu remaja guna idea macam nie...memang sengal...

Zaidah berkata...

Nazra~ : memang sengal....stupid dam2..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL