ALAMAK...KOMPUTER AKU NIE LELAKILAH RUPANYER....

19.8.10


sedang aku berblogwalking...membayar hutang....hehehe...aku ade terbaca satu blog yang kita bleh test komputer/ laptop kita sama lelaki atau perempuan...aku dah cuba dah...komputer kat opis nie lelaki..balik nak cuba kat laptop plak....


KLU KORANG NAK TAHU MACAM MANA NAK BUAT KAT BLOG DIA ADE DITUNJUKKAN CARA2NYER... SO KLIK SINI...

16 conteng-conteng:

mamalieyna berkata...

komputer eina pun lelaki..hehe..lwak jer. kan..^_^

Zaidah berkata...

mamalieyna: rupanyer komputer nie ada jantina kan....hahaha

az rina a.k.a jaijina berkata...

kak, pc rina pon laki le..hahaha, lawak betul..sekali "i love u", mak aih, garau semacam aje sore dia, wakakaka..

zue @ annaleeya berkata...

dah try... pc zue pompuan tau... hehehe... tak sgka plak pc pon ader jantina kan?? haha...

rATu kEBaYA berkata...

nak cuba jugaklah.. hehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

penah bace kat blog blogger lain, tapi macam tak caya...hehe..ni nak cube, tq kak

ch@ berkata...

patutla hari2 nak dating ngan pc, rupanya PCku berjantina lelaki :D

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

la....pulak.... Akak nak cuba la Zai. Harap2 pompuan...bleh pakaikan reben.. :D

erienz berkata...

ni kena cuba ni...nk tau jantan ka betina ka?...

Zaidah berkata...

az rina a.k.a jaijina: suaranyer garau...member opismate lagi tak ade sore...bisu...hehehe

Zaidah berkata...

zue @ annaleeya: memacam kan diorang nie....hehehe

Zaidah berkata...

rATu kEBaYA : cuba jangan tak cuba...

Zaidah berkata...

Nur Hawa Mohd Zin : nanti bagitau akak tau jantinanyer lelaki ker pompuan

Zaidah berkata...

ch@ : cas yang berlawanan patutlah melekat ajekan...hehehe

Zaidah berkata...

Miss Mirror a.k.a Sam : klu pompuan pakaikan lipstik sekali tau kak..

Zaidah berkata...

erienz: dah tahu blum jantan ke betina pc ko tu..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL