Betulker bleh mengandung klu lelaki sentuh...

20.8.10



Aku nak tanya korang betul ke kalau....

1. untuk melihat sejauh mana kedalaman vagina lihat kuku beliau jika panjang2 maknanya wanita ini memiliki kedalaman vagina yang tinggi dan mampu membuat lelaki puas. Jika tidak lelaki akan selalu merungut kerana tidak puas dalam hubungan seks mereka……yeker…
3. kalau punggung seseorang itu jatuh, bermakna dia telah kehilangan dara….

4. Kamu boleh mengandung jika budak lelaki menyentuk tangan kamu…





11 conteng-conteng:

Pak Man laksam berkata...

Kih kih kih......macam-macam....

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

no.4 tu cam pelik jerk...

I n n z berkata...

no 4 tuh tidak same sekali .
adehhh ~

Mohd Sukur Ibrahim berkata...

haha.tajuk mantap

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

KIHKIHKIH....(nak gelak dulu,ok!)
yg no.1 tu - ntah la...betul ke kedalaman vagina bergantung pada saiz kuku kita...ish, mcm2 hal.

yg. no.2 tu pulak- masa kat sekolah dulu mmg kecoh betul pasal benda ni. hehehe...tmpt duduk saya pun panas jugak ni....mmg anak saya ramai pun. dah 4 org ni. hehe

yg no.3- begitu ke? kalau begitu, ramailah anak dara kita yg punggong jatuh, sebab ramai anak dara skrg dah kehilangan dara. nau`zubillah!

no.4- oh no....ti dak sama sekali. mana boleh mengandung tanpa hubungan....

erk, panjangnya komen!

velasrizal berkata...

xtau la btol ke tdk..telahan je kot..

Harga Kuih Muih Terkini !

mamalieyna berkata...

no.2 tu mmg sllu dengar orang cakap! ^_^

tp no.4 tu, haishh...tidak sama sekali! =P..tapiiiii...kalau dipnjgkan cerita, semuanya bermula dr sentuhan tangan, then....sampai la termengandung! kan3x..

|| NaFiRaa || berkata...

kekeke.. nih mesti ayat orang tua dulu2 kan~ tapi yang no 4 tuh.. mmemang x tepat sama sekali~

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

heehe yang last tu tak boleh tahan. kalau teresntuh banyak kali lelaki, banayk kali mengandung la yer? ekekekke

ch@ berkata...

haha zmn remaja yg comel :D

Hamizah berkata...

hahaha mainan zmn bdk2..kena wat research tu..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL