spesis babi yg berbulu...mcm biri-biri

16.8.10

HATI - HATI, INGAT BULU KAMBING, TAPI BULU BABI RUPANYA 
Keliru nih..  kalau ada produk bulu babi gini, macamana nak tahu? JAKIM kena keluarkan garis panduan cepat.

Babi Mangalitsa yang aslinya berasal dari Austria dan Hungaria


















6 conteng-conteng:

|| NaFiRaa || berkata...

errkkk.. bahaya tuh! seb baik cuaca malaysia x memerlukan baju bulu.. kalo x~ mau terbeli nih!! betol tuh.. pihak bertanggung jawab kena amik tindakan sewajarnye

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Napa erkk lily X leh tgk gmbr2 ni..komp lily ni ada prob lah..selalu jer hang..intenet laju tp komp yg selalu wat hal..ishh..geram..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe tak dapat plak tgk gmbr2 entri akak ni..tak pa, masalh pada aw kot...ape2 pun kena hati2 dalam pemilihan barang kan

LYaFRINA berkata...

LYA PON SAMA CAM LILY.. XDPT TGK PIC ZAI..

KALO BTUL CAMTU.. KNA LA SEBARKAN CPT.. TAKU ANDAI ADA Y X SEDAR..

umialya berkata...

samalah ngn akak.. x dpt tngk gak. huhu.

Apa2pun pihak berwajib wajar ambik tind. segera

Zaidah berkata...

rakan blogger semua: zai mintak maaf atas masalah teknikal kerana gambar tu tak keluar sebab kat komputer zai keluar....so zai dah edit balik....minta maaf yer...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL