PEMBERSIHAN BERMULA

17.9.10

aku rasa lebih seminggu dah blog kesayangan aku nie tak berupdate...dah bersawang n berhabuk...patutlah aku n family demam...rupanyer blog aku dah bersemak samun...so sebagai permulaan aku buat permbersihan sawang n habuk dululah yer....hehehehe....actually memang banyak yang aku nak citerkan berkenaan peristiwa sebelum n selepas raya.....tunggu....



18 conteng-conteng:

mamaaerish@eb berkata...

sma lah kiter... slamat kembali yer... ;p

zurazari berkata...

selamat kembali bersiaran...
kemas2 la aper yg patot yer...
tak sabar nak nengok gambor rayer..=))

lydzar berkata...

welcome back..!

mari la kita same-same berkemas :)

Fieza79 berkata...

selamat kembali..sama la kita..ari ni baru nk panas enjin..eheh..

cha berkata...

rasanya mcm berubah sikit blog akak ni, haaa... blog raya eh, sila update, nak tgk baju raya.

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

tunggu dengan penuh kesabaran,,,

Zaidah berkata...

@mamaaerish@eb terima kasih mama

Zaidah berkata...

@zurazari raya tahun nie memang tak ade ambik gambar....rugilah kan

Zaidah berkata...

@Fieza79 baru nak panaskan enjin ahe..mulanyer blum lagi...huhuhu

mamalieyna berkata...

takpe ramai yg camtu..rumah bersawang penangan raya..hehe..

tak sabar nk baca stori mori raya nih! ^_^

penjejak maya berkata...

salam,

pakai vacuum lebih cepat bersihkan segala sawang & habuk tu hehe..

ayu berkata...

welcome back.....ayu pun baru hari ni update blog kembali..hehe

Zaidah berkata...

@lydzar jom mari berkemas

Zaidah berkata...

@cha malulah nak update baju raya

Zaidah berkata...

@Siti Ruhayu Ab Rahman sabar itukan separuh daripada iman....

yanti isa berkata...

salam syawal..maaf , zahir , batin

Ain berkata...

salam aidilfitri zai,

demam raya ke? moga cepat sembuh....

Hamizah berkata...

salam zaidah,
bersawang balik ke rumah ni?

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL