Pencuri Yang Sengal Lagi ........

27.10.10


Agaknyer apalah perasaan pencuri nie bila mencuri n ambil harta orang...tak fikir langsung tentang akibat n kesan kepada mangsa curi tersebut...memang sengal betullah pencuri nie......

ade ker patut...memang tak patut....dah berapa kalilah diorang nie mencuri meter air...menyebabkan kitaorang kat opis tak ade air...huhuhu...dahlah hari nie aku rasa macam nak terkucil aje....air tangki dah keruh dah....

Tahu nak senang ajelah pencuri nie....memang tak halal duit yang ko dapat daripada hasil mencuri harta benda orang.....tapi klu curi hati orang macam mana plak erk...hehehe.....

16 conteng-conteng:

LyNn HaMzAh berkata...

issshhh...apa la pencuri nie...x der kerja lain ker?

|| NaFiRaa || berkata...

isk3.. memang x tenang hidup pencuri tu sebab asik kena maki dengan org.. macam x de keje halal lain jek kat dunia nih..

LYaFRINA berkata...

ishhh....
macam tu pon jadi k???
adoiiii... setiap titik y dicuri tu adala balasannya

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

dunia...dunia..mcm2 org ader...
sian akak..sabar ye..g beli air miineral ajela kak..kang terkucil lak kat situ..wekkke

cendera jiwa berkata...

kalau curi hati.. halal kan je la...

mamalieyna berkata...

hehe...curi meter air kt opis la pulok!..haish..mmg takde perasaan pencuri ni..huh!

gooseberries berkata...

salam..
haishh macam2 la yg diowng nie curi..heheh

rATu kEBaYA berkata...

masih ada lagi ye kes curi meter ni.. ingat dah takder..

pencuri ni.. ko curilah kat rumah org kaya tu..

Fieza79 berkata...

curi air la pulak...kena sedia botol mineral kot mcm ni zai..hehee

curi hati tkpe zai...suma org suka...

az rina a.k.a jaijina berkata...

meter air pon jadiklah..janji dapat duit..pastu duit haram plak tuh, haisyyy, apelah nak jadi..ge masjid lagi baiklah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hik3..nasib takbaik ler pencuri tu...kena sumpah dengan semua orang kat opis tu ye..curi air takpe..jgn arr curi meter air.bab nak terkucil yg sakit hati tu.

Amy Syaquena berkata...

salam..

dowang nie memang dah x de keje , langsung x fikirkan orang

mamaaerish@eb berkata...

x redha...

AngahSayang2314 berkata...

kak zai apa lagi gi buat aduan la...

Mama Hanim berkata...

susahkan org lain je kerjanya kan..

~ Lady ell ~ berkata...

mencuri hati org,gantirugi ngan mas kawen arr...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL