Apakah Maksudnyer...

28.10.10

betul ker nie...macam tak cayer aje...biar betul...tapi klu dah ade kenalah terima takkan nak buang plak....

Dua hari lepas aku bermimpi yang aku preggy lagi untuk kali ke4....sedar2 aje...rupanyer aku bermimpi....tapi mimpi tu memang macam real yang aku peknen...huhuhu....apa yerk maksudnyer....

17 conteng-conteng:

ayu berkata...

insyaallah, ada la tu tak lama lagi..hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

kak...ayu rasa tak lama lagi..adalah tu..hehehheheh

lydzar berkata...

saya kan, kalau peknen dialam mimpi..mmg tak lama lepas tu peknen bebetul pulak. di alam realiti..huhuhu..

ntah2 kak zaidah pon sama tak ngn saya hehehe

Fieza79 berkata...

bersiap sedia Zai...rezki bakal dtg..hrp2 mimpi tu betol2 jd kenyataan..!

rATu kEBaYA berkata...

insya Allah mungkin nanti ada rezki tu

AshAnas berkata...

ada rezeki nak masuk tu...

az rina a.k.a jaijina berkata...

kalau betul alhamdulillah, bertambah lagi ahli keluarga zai..

kalau rinalah kan, biasanya mimpi akan terbalik..tataulah kalau org lain macam mane..

Zaidah berkata...

@ayu klu ade rezeki kita menerimanyer ngan tangan terbuka...

Zaidah berkata...

@Siti Ruhayu Ab Rahman Allah nak bagi ALhamdulillah

Zaidah berkata...

@lydzar biasanyer zai terbalik plak...tapi klu rezeki kita terimakan

Zaidah berkata...

@Fieza79 klu dah diberi rezeki kena terima fieza ngan ikhlas...

Zaidah berkata...

@rATu kEBaYA insya Allah...

Zaidah berkata...

@AshAnas rezeki tu banyak tu...nak gaji kot...

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijina samalah kita rina..biasanyer terbalik...huhuhuh

|| NaFiRaa || berkata...

ade rezeki nak masuk kot~ muehehe

Ain berkata...

kalau betul apa salahnya kan....

mamalieyna berkata...

syoknye kalau betul..hehe..Insyaalllah.. ^_^

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL