Punggung yang Sedap lagi Mantap

7.10.10

Aku tak tahu tang mana yang sedap n mantap lagi mantol tu...pada aku tak ade bezanyer...sama aje ngan yang lain tapi macam mana bleh ade yang terpaut n jatuh hati...pelikkan...

tapi tu semua citarasa masing-masing...aku no komen...klu orang JB yang tinggal kat sekitar Perling mesti tahu kedai makan Punggung...opismate aku panggil kedai Bontot...samelah tu maknanyer....tapi sampai sekarang aku masih tak tahu kenapa dinamakan PUNGGUNG a.ka. Bontot nak kata kedai tak jugaklah cuma dia ade bukak beberapa payung...kerusi n meja diletakkan berbaris di kaki lima...makanan blehlah...pada aku...roti canai ok not bad cuma kuah kurang skit...yang cantik yer lah telurnyer...harga..bleh tahan mahal skit...hehehe...klu diperhatikan dari segi hygiene aku bagi B-....hahaha...oklah kekadang diorang ajak bfast kat situ...so gie ajelah....kita layan gambar ajelah yer....






tengok air milo aku....nie selepas tukar gelas sebab sebelum nie dia bagi aku gelas yang dah sompek macam nak pecah plak gamatnyer....so aku mintak tukar...


pengantin baru...belanja makan
(korang bleh bayangkan berderet kerusi n meja sebaris nie)

opismate aku...nanti dah susahlah kita nak bfast sesama... 

klu internet n pc problem panggilah pakar yang nie 

 nasik lemak Punggung...


ni aku nyer...roti kosong banjir...sama ngan opismate aku... 

tadarrrr....tak sedappun habis jugak...apelah...sebenarnya dah lapor

16 conteng-conteng:

rATu kEBaYA berkata...

pungung toink... toink.. pelik

|| NaFiRaa || berkata...

hehehe.. pelik sungguh nama.. nasi lemak dia nampak menyelerakan~

Reds berkata...

kitaorg panggil nasi lemak tonggek! hehe...

p@kcikLie berkata...

nasi lemak bontot ayam ke...aku sukaaa.

az rina a.k.a jaijina berkata...

ahaha, apelah nama punggung lak tu zai..kalau dah sedap tu, org akan datang cari..

Reds berkata...

hnya org2 tertentu jer tau camna nama tu wujud...hahaha...klu nk tau kena bg rm100 kat sy...hehe

Reds berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zaidah berkata...

@rATu kEBaYA msa baru dengar memang pelik....hehehe

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa || nasik lemak dia bleh dikatakan sedap tapi skit sangat n selalu kitaornag mintak extra sambal

Zaidah berkata...

@Redsyang tonggek tu aku belum pernah dengarlah...banyak versi...

Zaidah berkata...

@p@kcikLie tu banyak kolestrol tu...

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijina memang orang selalu makan kat situ...bila kita orang bangun aje mesti ade orang yang ganti...

Zaidah berkata...

@Redsamboi mahalnyer RM100...kurang skit tak bleh ker...hehehe

Hamizah berkata...

sedap kat namanya tuh..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Lama tak gi Perling... tapi nama kedai mcm "menggerikan" la Zai..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

eh nama kedai ke nama nasi lemak tu? Confuse plak akak...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL