Tips Mengelakkan Selipar Dicurik

16.11.10

Masalah nie sering melanda untuk kaum lelaki terutamanyer...bila time solat Jumaat....mesti takut kasut hilang dan sebagainyer so kebetulan esok mesti ramai yang solat sunat aidil adha...jadik aku nak bagi tips bagi mengelakkan selipar daripada dicurik..sebagai mana berikut:

1- pakai aje selipar sebelah kaler lain n sebelah kaler lain...tapi klu kena curik jugak....


2- pakai selipar putus....tapi klu ade jugak orang nak curik selipar putus nie....haa...


3-

habis citer....hehehe jangan marah ha....

10 conteng-conteng:

mamaaerish@eb berkata...

kalo ilang gak x tau la kan?... ;p

Sricahaya berkata...

hahaha..rasanya leh hlg gak tu..cm tak leh bukak jerk..

Zaidah berkata...

@mamaaerish@ebklu dah nak hilang..hilang jugak..

Zaidah berkata...

@Sricahayatapi bleh guna....hehehe

Mieja@Faiza Amir 2001 berkata...

hehheheh siap2 seliper tu kena curik sebb ada mangga...magga tu lg mahal dr selipar.....

chekna @ mama ziyad berkata...

hehehe.. klakar la....

Hamizah berkata...

hahaha..kreatif..

aiDieNa berkata...

Wah..wah.. wah.. bagus tips inie.. hehehe

mamalieyna berkata...

hahaha..idea terbaeeek! =P

@e_da berkata...

siap mangga selipar tak boleh tahan tu... my hubby selalu hilang kasut kat masjid.. sadis tul balik kaki ayam

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL