Aksi Panas Lisa Surihani Cium Mulut

23.12.10


Ha ha, panas gila’kan kalau dapat tajuk artikel macam ni? Apa pendapat korang bila tengok artikel nie....18sx n tak patut disebarkan untuk tatapan umum...tapi dah tersebar nak buat macam mana...
Gurauan hari Khamis, jangan marah Lisa, nanti tak comel.
Gambar di atas adalah sudut comel kasih sayang seorang ibu kepada anak’nya. Berani cakap, Mia Sara & Lisa Surihani adalah pasangan pelakon ibu & anak yang paling ideal. Kami nantikan juga kemunculan mereka berdua dalam drama terbaru selepas hit dengan drama Adamaya, bila’lah agaknya tu ya?



lisa (Gambar) Aksi Panas Lisa Surihani Cium Mulut, OMG!

25 conteng-conteng:

az rina a.k.a jaijina berkata...

ahaks, bikin suspen ajek..

LYaFRINA berkata...

fuhhh.. ingtkan betul tadi...

tapi dua2 ni mmg cute sgt!!!

Sricahaya berkata...

suke tgk dua2 ni..mmg cute..

cik dah ganu kiter berkata...

jeng..jeng..tajuknyer bikin gempak

mummy_ayu berkata...

tajuk..panas...
sgt tomei rupanya..he he he

::Mamalyna:: berkata...

akakkkkkk.... terkejut den! mereka pasangan ibu anak yang comel n cute sangat2

lydzar berkata...

agak dah, ni mesti lawak jer ni..hannah likes miya so much..ada sambungan ke cerita adamaya tu?

CuTeMiUt78 berkata...

oopsss.. terkejut gak baca tajuk...

LyNn HaMzAh berkata...

hahahahaha...bikin suspen...

ab@h_Izz berkata...

suka tengok lisa gak...yg cute & pelat rrrr..hi..hi2

|| NaFiRaa || berkata...

tajuk panas sungguh.. bila baca isi kandungan.. terus tersenyum~ comel jek 2 2..

Aizuddin Hanis berkata...

hehehe..naseb baik bkn gmbr panas mcm tajuknye...

P/s : Enrty( A H 7 ): Nak Tipu Tak Agak-Agak

zue @ annaleeya berkata...

chaitttt.... bikin gempak sajork... cepat2 jer klik tajuk tadi... hahahaha...

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijinajangan marah ha...

Zaidah berkata...

@LYaFRINAzai suka tengok diorang berlakon

Zaidah berkata...

@Sricahaya i pun..

Zaidah berkata...

@cik dah ganu kitersaje aje bikin panas...

Zaidah berkata...

@::Mamalyna::pasangan serasikan...

Zaidah berkata...

@lydzardengarnyer memang ade sambungan...kita tunggu ajelah yer...

Zaidah berkata...

@CuTeMiUt78saje aje buat gempak...

Zaidah berkata...

@LyNn HaMzAhhehehehe...

Zaidah berkata...

@ab@h_Izzzai pun suka tengok dia berlakon...

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||memang tak dapat dinafikan....comel...

Zaidah berkata...

@Aizuddin Hanishehehehe

Zaidah berkata...

@zue @ annaleeyabuat hilangkan tension aje zue..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL