Berakhir Sudah Penantian

10.12.10

Selama dua tahun menunggu berakhir sudah penantinanyer di hari ini....semoga bergembira di atas keputusan yang memang ditunggu sekian lama setelah beberapa kali kecundang...namun berkat usaha, sabar dan berdoa akhirnya BERJAYA.....


Aku nak ucapkan TAHNIAH kat adik bongsu pompuan aku kerana dapat melanjutkan pelajaran kat UPSI....tahniah yer dik...klu rakan seangkatan dengannyer dah masuk tahun dua n nak masuk second semester tapi adik aku baru nak daftar...mungkin rezeki sebelum ini tidak menyebelahinyer....

nielah adik aku...ada sama macam muka aku tak..


Daripada tahun lepas adik aku tak berjaya memasuki n menerima tawan ke IPTA ....namun dia still mohon...buat rayuan...mohon balik tanpa mengenal putus asa akhirnyer berjaya....adik ambil keputusan nekad dengan menolak tawaran masuk politeknik dan confident yang akan dapat ke IPTA...dan telah terbukti akhirnya....adik aku memang nak masuk U sangat sebab dia kata "along n kakak bleh masuk...adikpun nak masuk jugak..." almaklumlah adik beradik aku cuma 4 orang aje...3 pompuan n sorang lelaki....so ade skitlah perasaan cemburu...hehehehe...

Along Doakan Semoga Adik Belajar Bersungguh yer Dik...dah besar2 panjang pun panggil Adik lagi.....heeeeeee gelilah...

22 conteng-conteng:

az rina a.k.a jaijina berkata...

tahniah, akhirnya..itulah berkat doa siang malam..betul zai, sejibik mcam muke zai..

|| NaFiRaa || berkata...

tahniah... berkat usaha dan kesabaran.. akhirnye membuahkan hasil...

FiyanParent's berkata...

tahniah...syukur ke hadrat Allah.

sarah-najwan berkata...

tahniah...jadi guru ni elok utk wanita..sesuai ngan jiwa pendidik..

mama tunz berkata...

tahniah.....kpd adik bongsu zai..selamat datang ke alam menjadikan manusia sbg manusia dlm ertikata yg sebenar2nya.....alhamdulillah....akak ni dh 15 thn bergelumang dgn dunia pendidikan...jiwa perlu ada pengisian...syabass

Fieza79 berkata...

tahniah2...akhir nya tercapai jgk hasrat murni tu...moga terus sukses...

sejak akhir2 ni jrg jenguk dn komen...tktau ler pe mslh pc jd 'heng' bl masuk sini..tkpe2 harus dicuba byk2 kali...sori..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Tahniah kpd adik Zai..

eT berkata...

wahhh...bakal chekgu neh...

aiDieNa berkata...

Semoga adikmu itu berjaya dengan cita²nya.. tahniah!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

tahniah dari kita k semoga berjaya menjadi cikgu yang terbaik & mendidik anak2 malaysia k

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijina

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijinaterima kasih....dah nama adik beradik....memang sama....tapi kakaknyer lagi comel...hehehe

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||terima kasih kakak...huhuhu...

Zaidah berkata...

@FiyanParent'salhamdulillah...terima kasih...

Zaidah berkata...

@sarah-najwanalhamdulillah...ha'ah...memang sesuai untuk wanita...so dalam adik beradik kali nie dah dua orang yang menjadik guru...

Zaidah berkata...

@mama tunzterima kasih kak....lama jugak akak mengajar tentu dah banyak pengalaman...

Zaidah berkata...

@Fieza79maaflah klu blog zai membuatkan pc fieza jadik hang....insya Allah....

Zaidah berkata...

@Miss Mirror a.k.a Samterima kasih kak...

Zaidah berkata...

@eT insya Allah ET....mak memang suka klu anak dia jadik cikgu...

Zaidah berkata...

@aiDieNaterima kasih ....insya allah...

Zaidah berkata...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥insya Allah....akak ku pesan kepada adik supaya menjadik cikgu yang terbilang dan cemerlang...

ch@ berkata...

kan pepatah ada kata, usaha tangga kejayaan =) TAHNiAH ye.

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL