Fall In Love...Again

2.12.10

Memang tak sangka...bila buah cempedak sudah menjadik buah nangka....huhuhu....macam mana bleh jadik macam tu....tapi hakikatnyer memang aku dah jatuh cinta...untuk kali kedua....jangan jeles haaa.....

nampaknyer bermula bulan disember n seterusnya masuk tahun baru aku akan penuh bersemangat waja...untuk menanam n terus memupuk rasa kasih dan sayang aku untuk CINTA BARU aku tu....

CINTA BARU yang aku maksudkan adelah aku telah menukar tema blog aku...yang sebelum nie tema pink....untuk tahun baru aku tukar kepada BIRU tapi masih ade lagi pink skit2....macam mana ok tak....harap korang suka yer....


20 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

hehehe.. ingtkan apa td.. lya gak, bila nk buat perubahan ni..
ermm ada sape2 nk tlg renovate rmh lya???

~aSFaLiZa~ berkata...

kadang2 tukar layout buat kita semangat jugak tau. huhuhu

AISHA SAAD berkata...

smart jek!
halaaa, aku teringin layout dua kiri kanan nih.
tapi malas nak adjust saiz! hohhh!

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

kadang bile dah tukar layout nie akan membuatkan kita lebih bersemangat untuk blogging...

shi3la berkata...

wahh semangat tahun baru neh..

Fieza79 berkata...

perubahan yg menarik...biru sejuk mata ni...rajen godeh2 blog time opis hour...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

laa...mati2 ingat akak bercucuk tanam tadi..hobi baru kut..tup2 umah ni tukar langsir..ehehehe

ok2..cantik :-)

LyNn HaMzAh berkata...

hehehehe...ingatkan perubahan apa tadi...cantik gak warna biru...

Lelord berkata...

huhuhu igtkn ape la td... nice

AngahSayang2314 berkata...

wahhh dah tukar looooo dah ada perubahannnnnnnnn

Zaidah berkata...

@LYaFRINAmesti ade jugak yang sudi.....kurang tapak tangan padang terengganu di tadahkan..

Zaidah berkata...

@~aSFaLiZa~betul tu...

Zaidah berkata...

@AISHA SAADalah...tak sampaipun 10 minit dah siap buat 3 colum...trylah...jangan malas2...

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenaskongggg

Zaidah berkata...

@shi3laha'ah...hehehe

Zaidah berkata...

@Fieza79time kerja dah beres....lagipun tengahri tak kuar...satu jam dah bleh siap dah....

Zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}--tima kasih rose...taklah klu bercucuk tanam pun ade jugak..hehehe

Zaidah berkata...

@LyNn HaMzAhtima kasih lynn

Zaidah berkata...

@Lelordsuspen..hehehe

Zaidah berkata...

@AngahSayang2314azam tahun baru...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL