Hubungan Maizawati & Suami Baru Bergelora, Ada Orang Ketiga?

3.12.10


14853617388065929761310 (Gossip) Hubungan Maizawati & Suami Baru Bergelora, Ada Orang Ketiga?
Ini status terbaru daripada Facebook Maizawati, yang seakan ada ‘sesuatu’ dengan suami yang baru dikahwini pada Ogos yang lepas.
Khas buat suami yang tercinta
ingatlah masa cepat berlalu tapi jgn pernah kau berubah dan mungkiri serta khianati cinta dan janji sumpah setia kita bersama.. alangkah perit hidup yg lalu ku tempuhi dan masih segar dlm ingatan akn peristiwa pahit namun kau pernah berjanji dan bersumpah yg kau bknlah DIA dan x akn pernah sama nga DIA jadi buktikanlah sygku yg kau suami dan kekasih sejatiku dunia dan akhirat.. ingatlah jgn terlalu asyik mengikut nafsu dunia sedang dunia ini makin tua dan jgn kau duk dlm khayalanmu semata bangkitlah dan sedar bahawasanya tiada siapa yg tau hanya kau dan aku sj mengetahui segalanya.Jagalah amanah yg kau terima ini dgn sebaik mungkin jgn kau sakiti hatinya yg terlalu nipis bak tisu mudah terkoyak bila kena air mata yg berderai..dlm hatinya ada kamu dan x prnh terdetik dia ada yg lain inilah janjinya.. selagi kau masih setia pd yg 1…
Bukan kami nak kata, tetapi kandungan mesej tersebut secara tersirat mempunyai maksud bahawa si suami pernah mempunyai orang ketiga, mungkin kekasih yang lebih muda?
Biasa’lah, adat resam kahwin orang muda, darah masih panas. Kalau perangai nakal keluar, memang susah nak dijinakkan. Mungkin Maizawati boleh menggunakan ketegasan sebagai seorang kakak kepada adik. Kami lihat pun, gambar dibawah macam kakak dengan hadek-hadek gitu.
Info : Maizawati merupakan bekas isteri kepada Akhil Hayy, yang sudah berkahwin dengan Waheeda.
24815107454835945710100 (Gossip) Hubungan Maizawati & Suami Baru Bergelora, Ada Orang Ketiga?
15630717388296263071610 (Gossip) Hubungan Maizawati & Suami Baru Bergelora, Ada Orang Ketiga?
15547417387959263105310 (Gossip) Hubungan Maizawati & Suami Baru Bergelora, Ada Orang Ketiga?

p/s baru sempat nak BW

15 conteng-conteng:

az rina a.k.a jaijina berkata...

ya ampun, gile punk laki dia tu..erm, tepuk dada tanya selera..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Zai...tapi ada iras2 la mereka berdua tu...mudah2an yg kali ini berkekalan.

lydzar berkata...

haah memang ada iras muka dorang nih..maiza pon tak nmpk tua sgt..semoga dijauhi dari segala gelora yg tak mampu dihadapi..

~Siti Hajar~ berkata...

alahai muda giler hubby baru Maizawati tu, mcm adik2 je, ni kira suami ke 3 maizawati tu la...ayoyoyo..jodoh ringan btl la...hehe

|| NaFiRaa || berkata...

haih laaa.. ape nak jadik nih!!

sarah-najwan berkata...

semoga rumahtangga mereka kekal bahagia...untuk anak2 maiza..

MamaYatie berkata...

harapnya berkekalan la kali ni..sian anak2

Hamizah berkata...

ssh juga bila org tua kena ikut rentak org muda..

teringak nek wook dan lakinya..

Citarasa Rinduan berkata...

ler....
siannya,,maiza harap ko tetap sabar..

kuat jodoh tu..muka iras2

Fieza79 berkata...

ishh..ish leh betahan lama ke derang ni..mak aiii gilerr punk..sgt tk masyuk dgn maizawati..!

Lelord berkata...

adeh moga berkekalan..tengah ngandung kan maizawati ni

deena farhana berkata...

slm kneal dr deena..

kita doakan masjid mereka bertahan ye..

jemput dtg blog deena:)

dyea irdina berkata...

tgk bambaq kat bawah tu takut la (gamba laki dia sorng2 tu)...kena ada perubahan besar besaran ni.

yuzie berkata...

adoiii x sesoiii lerr..muda bebenorrrr!!

e.l.i.z.@ berkata...

adusss camne la maiza leh jatuh chenta ngan budak kecik ni..tidakkkkkkkkkkk

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL