Header Baru

4.12.10

oleh kerana aku nak samakan tema biru so akupun tukar header baru.....cantik tak...harap korang suka....


21 conteng-conteng:

MaMa3H berkata...

cantik...
sampai sekarang saya xreti nk buat header..terkeciklah..besar sgt lah...comel tolong saya.....hua..hua...:(

@e_da berkata...

wahhh buat sendiri ya..cantikla....

Mknace berkata...

:):):)
ok la tu

mummy_ayu berkata...

comei..ayu pun tak reti buat header..tempah jer...

mamalieyna berkata...

mmg comei..kreatif la zai..wat la tutorial camna nak buat tu..eina teringin jgk nak main dgn coading2 ni..tp takde orang ajar, tak reti..tp memang minat sgt! blog eina pun orng buatkan je..huhu..

MAMASYAZA berkata...

amboi cantiknye header baru, berseri seri

az rina a.k.a jaijina berkata...

comei²..pandai ye zai godek² header ni..rina ni mmg tangan takde senilah..

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

cantik header baru nie..

|| NaFiRaa || berkata...

cantekkkk!!! pandainye buat header sendirik.. ai x reti ler~

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

shantek..
skin pun baru.. mmg shantek!!!

Zaidah berkata...

@MaMa3Hok...zai dah buatkan tutorial untuk mama3h

Zaidah berkata...

@@e_daterima kasih

Zaidah berkata...

@Mknaceterima kasih

Zaidah berkata...

@mummy_ayuklu tempah memang senang ayu tapi nak jugak buat sendiri...

Zaidah berkata...

@mamalieynazai dah buat tutorial dah...klu yang coding tu nanti dululah yer...

Zaidah berkata...

@MAMASYAZAterima kasih...

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijinaakan main entam aje rina...

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenatreima kasih amy....

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||terima kasih nafira..

Zaidah berkata...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥terima kasih leily...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

cantik la kreatif tol, kita tak tau wat la...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL