Lurah Dendam Fasha.....

10.12.10

fashasandhacovermajalahai (Close Up) Fasha Sandha Covergirl Majalah Hai, Seksi Tayang Lurah


Apa perkataan yang lebih sesuai untuk ‘lurah’? Cleavage, so english. Celah bedah, kampung sangat.
Yummy! Pandai gila photographer majalah Hai ambil gambar dari sudut tertentu yang menampakkan susuk tubuh Fasha Sandha, sebagai ubat sakit jiwa buat pembaca. Edisi Hai keluaran Disember 2010 ini bukan sekadar lurah Fasha Sandha, terdapat juga cerita’nya yang kaki gaduh (kes twitter peguam), kisah cinta Yuna & Qi, dan Rozita Che Wan tengah tunggu pinangan.
Kami tak tahu apa drama lakonan Fasha Sandha yang terbaru selepas Chinta, anyone? Atau cerita terbaru ratu kontroversi pun lebih menarik.

22 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

dh jd mcm majalah obersea

az rina a.k.a jaijina berkata...

tak suke ini fomfuan..

@e_da berkata...

saya pun tak berapa gemar dia.. hihi tak tau la nape sejak terbecerainya nora danish kot..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

uikssss trkeluar bijik mato den ni ha.. camno nak sumbat msk balik nie.. ;op

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

lurah belakang umah den lagi lawo laaaaaa

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

x sukenya same dia..hu3..

AlongAzrina78 berkata...

lawa lagi lurah dendam I wakakakak.
Salam ziarah...

LyNn HaMzAh berkata...

huhuhu...x minat la dia nie...seksi giler...

cik dah ganu kiter berkata...

mcm xde isi jer..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

nape kecik je tetek dia? adessss.....

iena hamdi berkata...

hahah rasa kalau tak silap sekrg ni drama dia ngan zamarul hisham.. yg ada kejap isu timbul rumahtangga zamarul hisham goyang tu.. drama dia atilia kat astro..

HALAMANKU berkata...

huh tutup mata...Zai.. ha ha ha..

umie berkata...

erm..xmenarik tp itulah ciptaan Tuhan utk dia....

mamalieyna berkata...

alahai artis...suka nooo tayang2..hisssh...rugi la org sume dh nmpk =P

AngahSayang2314 berkata...

kalau macam tue jgn buat tajuk lurah dendam... buat tauk longkang @ pun gua gelapppp kah..kah..kah..kah... gurau jer

|| NaFiRaa || berkata...

isk3... kecik sgt.. x bape nak jelas..muahahaha..

memang kaki kontroversi dia nih~

laskar rainbow berkata...

memalukan btol..

TiMmiE berkata...

makin melampaulah die ni X(

zue @ annaleeya berkata...

hrmmmm... suke benor tnjuk2 kt org... tak malu...

Ogy berkata...

mama punya lg mantapppp! ekeekek takmo kalah tu

ch@ berkata...

nasik lemak baper sen ni? haih!

MamaYatie berkata...

baik buka jer semua..kekee
kena kasik hantaran murah tu bila kawen nnt..smua dah ditunjuk2 kat org

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL