Pesanan Artis Terkenal

13.12.10












Ringkas, padat & tepat mesej yang ingin disampaikan oleh artis-artis terkenal secara peribadi untuk kempen kesedaran AIDS yang mereka sertai. Gambar ini diambil untuk satu gerakan kesedaran tentang HIV & AIDS yang di’mulakan oleh James Chong di ruumz.com. Antara artis yang turut serta dalam sessi fotografi khas ini seperti Sarimah Ibrahim, Erra Fazira, Aisyah Sinclair, Sheila Majid & Ida Nerina






Sumber: Pesanan Artis Terkenal | MalaysiaSensasi.Net 

9 conteng-conteng:

moklong berkata...

klu dh artis, ckp apa pun mesti mdpt phatian kan.

az rina a.k.a jaijina berkata...

pesanan khidmat masyarakat..ni kalau tanak ikut, tatau ler..

Hamizah berkata...

si ida nerina dan sarimah tu ada laki ke?cam xsesuwei je..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Sbg seorang muslim...pesanan yg lebih baik ialah JANGANLAH DEKATI ZINA...

Sricahaya berkata...

padat, ringkas dan mudah difahami

aRe-lOnG berkata...

Salam

Dekatkan diri dengan ALLAH S.W.T, Insyaallah akan selamat dunia dan akhirat

AngahSayang2314 berkata...

uittt sampai macam tue sekali yerrr

syariza09 berkata...

mcm2 cara leh sampaikan pesanan kan

aiDieNa berkata...

Wahhh.. nampak best jer buat pesanan macam tu kan... letak billboard besar² baru nampak jelas dan terang..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL