Alhamdulillah....Dah Ade .....

7.1.11

Masa nak ngaji pagi tadik...dapat sms daripada pihak Majlis...so diorang dah turun padang n dan pastikan memang sampah2 dah berangkut....Alhamdulillah dah 90% diorang dah ambik tindakan agar masalah sampah tersebut dapat diselesaikan....

aku cuma berharap agar masalah sampah nie tak berulang lagi dan kepada mereka yang terlibat agar dapat membuat pantauan dari semasa ke semasa....bukan maksud aku suruh angkat sampah tu setiap hari cukuplah sekarang seminggu 3 kali pun dah ok dah...jangan sampai seminggu sekali baru nak angkat....almaklumlah kat tempat aku banyak kucing n anjing yang tak bertuan habis diselongkar....

apa2pun Aku ucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Majlis kerana mengambil tindakan segera serta dipohon agar kontraktor yang mengangkat sampah dapat melaksanakan tugas secara berkala....

11 conteng-conteng:

Fieza79 berkata...

bagus la mcm tu kann..lega hati...

makin cantek lah blog...sejuk je mata dtg sini...

lydzar berkata...

sbb takdek pemantauan je ni kot. kontraktor pun buat sambil lewa je..harap2 tak berulang..lega bila area rumah tak busuk dgn bau sampah lagi, kan :)

Alynn Notnot berkata...

wow! seminggu skali?

sampah kat rumah slalu kene selongkar.

tapi ayam le yg selongkar, bukan anjing or kucing T^T

Datang sini korek hidung! "This is my story".

Izwan Ikhmal berkata...

WEahhh~~~~
=b

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ooo mmg naya gak la if sampah tak dikutip
bau dia masyaAllah seksaaaaaaa

alhamdulillah dah ok kan..:-)

~Miss Sukasih~ berkata...

Alhamdulillah...so,arap2 tindakan cmtu berterusan jgn report bru bersih tu pun seminggu 2..pastu wat balik..btl x...hehehe

PuanBee berkata...

nasib dah settel kan...busuk lau simpan lama2

wan nurul hezrina abd halim berkata...

ermm memang nak termuntah kalau bau sampah..kalaulah berjeman tak berangut isyk mcm manalah baunye..bau satu hal,lagi satu orang lalu lalang n tinggal dkt kwsan yang berlonggok sampah bleh dapat penyakitkan zaidah?huh

eh lawa tol blog awak nie.cumil n kemas.cuci mata tgk..

@e_da berkata...

sib baik ada tindakan selepas aduan kan.. jangan sampai karam sigh walia lak buat liputan.. heheheh

zai.. blog makin cantik buat sendiri ek.. lawo lerrr nak2 ada gambo upin terselit tu.. heheh

mamalieyna berkata...

bagus..! harap2 tak la berulang lg kan..

Ogy berkata...

alhamdulillah dh settle..bab2 sampah ni mmg takleh berkompromi le...kotorr, busuk, tak sihat. huhu

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL