Jangan Menjadik Mangsa Botox

10.1.11

Inilah kesanya akibat ingin cantik dengan menggunakan botox. Artis Malaysia pun ada jugak yang pakai benda tu..cuma tak mengaku je kan..eloklah tengok gambar-gambar di bawah ni buat pedoman akibat tidak bersyukur dengan kurniaan Allah 

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox


ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox

ohtidak-botox


9 conteng-conteng:

|| NaFiRaa || berkata...

hahahaha.. BURUK!! bukan makin cantek! lagi hodoh ade lah!!!

Citarasa Rinduan berkata...

astaga.............

jgn cari pasal..makan brotak, brontok lagi sedap dari pakai botox...heheheh

mamalieyna berkata...

eeiiii...takut nk pandang...ni baru pic, kalau real..ngee...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ya rabbiiii..tengok tentek org tu....takutt..larikkkkkkkk
if nyusukan anak dia..sure kenyang 4 tahun agagagaa

Ain berkata...

bukan makin cantek dah ni, makin buruk ada laaaa....

hukhuk.....

LYaFRINA berkata...

xde apa y cantik dgn botox..

sbb apa y tuhan kurniakan adalah y tbaik buat kita.

~Siti Hajar~ berkata...

duit keluar ribu riban tp xcantik pun...takut tgk lg hado....huhu

mtk simpang la dr benda2 camtu..

sarah-najwan berkata...

ye ke gtu kesan botox?? lain weh dan pelik nmpk..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

erk...takutnya tengok muka2 yang dobotox tu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL