Jariku Tersepit....

8.1.11

Hati-hatilah ye kalau betulkan motor sendiri tu. Kalau tak reti, tak payah buat-buat pandai sebab nak jimat punya pasal. Hantar je lah suruh apek betulkan.

24 conteng-conteng:

sarah-najwan berkata...

terkejut tgk
ingat tgn awak..huhu

jika kita xmahir..baik suh org buat
nati xpasal2 jadi tikus baiki labu..

εïз mummyHaza εïз berkata...

auuccchhh... ngeri tgk.. ingat tgn awak tadi... hehehe

dyea irdina berkata...

mak oiiii...

SYaMiLa berkata...

sakitnya...kalau dh tak reti baik tk yah cuba2 nak buat...kan

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

ish2...baca tajuk ingatkan awak punya jari yg kena...

cik dah ganu kiter berkata...

ish..ish..terkejut tgk tajuk igtkan kak zai tersepit sggh td..

MAMASYAZA berkata...

ishhh bahaya tu, hantar kat tukar baiki lagi mudah, jgn buat sendiri ok

Nur Ezzat berkata...

takut nye........ eee~

Nur Ezzat berkata...

k.zaidah.....cepat bagi details!
k.zaidah bertuah di sini..

http://adyshariz.blogspot.com/2011/01/last-call-untuk-pemenang-contest.html

ummu berkata...

assalamualaikum Zaidah
ya Allah negerinya...
entry ini mengingatkan pengalaman saya terkena pisau pemotong daging.

Bicara hati Ibu
Jurnal kehidupan

LYaFRINA berkata...

ASSALAMUALAIKUM ZAI.. RASANYA ZAI MENANG NI.. DAH LAST CALL... TRY TGK YER:-

http://adyshariz.blogspot.com/2011/01/last-call-untuk-pemenang-contest.html

KALO BETUL ZAI PUNYA.. TAHNIAH.

Arissa Zoela berkata...

eeee..ngeriiii

Zaidah berkata...

@sarah-najwanjangan berani berbuat sedemikian...

Zaidah berkata...

@εïз mummyHaza εïзtak lah....

Zaidah berkata...

@dyea irdinangerikan...

Zaidah berkata...

@SYaMiLabetul merbahayakan diri..

Zaidah berkata...

@~~zAnAfAhMi~~taklah hehehe

Zaidah berkata...

@cik dah ganu kitertak lah cik dah...cuma nak ingatkan jangan buat macam tu..

Zaidah berkata...

@MAMASYAZAtahu tak ape...

Zaidah berkata...

@Nur Ezzatngeri...

Zaidah berkata...

@Nur Ezzatakak memang tak perasan...tapi akak dah bagi dah detail...terima kasih yer...

Zaidah berkata...

@ummumesti sakitkan....tak daoat bayangkan...

Zaidah berkata...

@LYaFRINAterima kasih lya....zai memang tak perasan...tapi memang betul zai tu...

Zaidah berkata...

@Arissa Zoelamemang mengerikan,....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL