Sempat Dua Kali Aje...

18.1.11

Menjadi Satu Kemestian seminggu dua kali kena gie jogging...hehehe....baru  aje nak mula....husband aje jogging dapatlah dia tiga round kat Hutan Bandar Putra tu....manakala aku n adam just jalan aje....dapat 2 kali pusingan....itupun naik lenguh jugak kaki aku.....berpeluh jugak....maksudnyer memang dah lama benor kitaorang tak exercise .....tak bleh lama sebab asben nak gie kerja kul 8.00am...dapatlah 30 minit....selepas exercise rasa ringan sikit badan nak buat kerja....lagipun badan nie dah semakin gemokkkkkk.....huhuhu.....







penat ker ayah...

16 conteng-conteng:

CahayaCintaIlahi berkata...

hehe 2 kali tu ok la..
not bad taw kak
chaiYOk2.. ;)

Amy Syaquena berkata...

wah bestnya amy dah lame tak pergi exercise..rajin akak

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Ok lah tu..sekurang2nya ada gak dlm seminggu..Bagus utk kesihatan.. :)

Ummi Ummair berkata...

rajinnya akak joging..gud2..

cik dah ganu kiter berkata...

dah lama c joging rasenyer..ptt ar badan idah naik kan..kan...

lydzar berkata...

mula-mula jalan..lepas tu jalan laju-laju, lepas tu berlari, dan lepas tu lagi lari laju-laju.. heheehe

aishah aka rAtU KeBayA berkata...

samalah dengan akak zai.. kene joging selalu ni.. badan dah makin berat rasanya

Normaliza berkata...

rajinnya berjoging. saya kalau joging je, pastu mesti pulun makan tak hengat punya. camana la nak kurus..hehe

Zaidah berkata...

@CahayaCintaIlahijom senam

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenakena kuatkan semangat amy...

Zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAbetul tu lily

Zaidah berkata...

@Ummi Ummairterima kasih

Zaidah berkata...

@cik dah ganu kiterjomlah cik dah jogging

Zaidah berkata...

@lydzarlepas tu bleh kurus...agagaga

Zaidah berkata...

@aishah aka rAtU KeBayAbadan senang naik kena jugak buat kak...

Zaidah berkata...

@Normalizakena kontrol...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL