Vanidah, Rashidi di mahkamah cetus persoalan

18.1.11

Terkejut jugak baca.....

Kelibat Vanidah, Rashidi di mahkamah cetus persoalan

KUALA LUMPUR: Kelibat pasangan juara program realiti Sehati Berdansa musim pertama Vanidah Imran, 38, dan suaminya, Rashidi Ishak, 38, yang tiba-tiba muncul di Mahkamah Syariah di sini, menimbulkan tanda tanya orang awam dan media yang berada di mahkamah, semalam.


Pasangan artis itu yang turut ditemani seorang wanita tiba di mahkamah pada kira-kira jam 12.45 tengah hari dilihat terus memasuki kaunter pendaftaran kebiasaannya bertujuan untuk memfailkan kes berkaitan hal kekeluargaan seperti perceraian, tuntutan nafkah dan jenayah. Selepas hampir 15 minit berada di dalam, pasangan itu bersama wanita terbabit dilihat keluar dari kaunter berkenaan.

Bagaimanapun usaha mendapat komen daripada pasangan selebriti itu gagal apabila Rashidi atau lebih dikenali dengan nama Shidi yang berkemeja putih kelihatan terkejut dan berang gambarnya diambil.


Dia bersama isterinya Vanidah yang berpakaian serba hitam dan berkaca mata hitam dilihat meninggalkan mahkamah sambil berpegangan tangan.

Bagaimanapun, difahamkan kehadiran pasangan itu bertujuan menemani saudara mereka yang mempunyai urusan di kaunter berkenaan.


Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 1 Oktober 2000 dan dikurniakan dua anak berusia lapan dan lima tahun.




Sementara itu, sumber rapat pasangan itu yang enggan identitinya didedahkan menyifatkan berita aktres jelita dan suaminya hadir ke mahkamah adalah sesuatu yang mengejutkan. “Vanidah menjalani penggambaran sebuah program televisyen di Melaka pada Khamis hingga Sabtu lalu. Malah, dia datang bersama suaminya dan Rashidi turut menemaninya hingga Sabtu. Cuma Rashidi bergegas pulang semula ke Kuala Lumpur pada petang Jumaat kerana ada temu janji penting dan kembali menemani Vanidah pada sebelah malamnya.


“Mereka bukan saja bermalam bersama, malah sepanjang penggambaran dilakukan, Rashidi sentiasa setia menunggu isterinya dan mereka banyak menghabiskan masa bersama. Mengenali Rashidi yang mesra dan gemar berjenaka, mereka tampak biasa dan tidak henti mengusik antara satu sama lain.

“Mana tidak terkejut apabila mendengar berita ini kerana saya tidak nampak pula sebarang masalah atau tanda yang memperlihatkan pasangan itu sedang menyembunyi kemelut kerana sepanjang penggambaran diadakan, kedua-duanya mesra dan romantik,” katanya. Sementara itu laman sosial peribadi, Twitter milik Vanidah turut tidak memperlihatkan sebarang masalah kerana masih melayan peminat serta teman-teman yang bertanya khabar.


11 conteng-conteng:

kAziShA berkata...

semoga diorang baik2 saja..

relevan berkata...

Kenapa yer,,?

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

harap2 benar la dia temankan sedara...
mintak dijauhkan la bercerai berai nih

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Semoga X de apa2 antara mrk berdua..mrk mmg pasangan yg serasi..suke tgk psngan ni..

~aSFaLiZa~ berkata...

alahai. moga tak jadi apa2 la

Izan Ishak berkata...

harap2 sangat takde apa yg berlaku~

Lelord berkata...

insyaallah....

AngahSayang2314 berkata...

jgn la apa berlaku ngan diorang angah suka tengok loving couple

sarah-najwan berkata...

harap2 ok je hubungan mereka
semoga terus berbahagia
saya suka pasangan ini..

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

harap2 tak ada berita buruk buat pasangan itu...suka mereka berdua:) paling best vanida BF anak2nya...

Mama Farra dan Faris berkata...

salam..

for u info url akak dah tkar

http://farrafaris.blogspot.com/

meh join GA ..just for fun..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL