Ally Iskandar Selamat Bertunang Dengan Nur Aisyah Zainal

14.2.11




Gila’lah Hazrey kacak gemilang (bodek!) dapat korek rahsia. Pengacara TV3, Ally Iskandar sudah sah bertunang dengan Nur Aisy’ah Zainal, semalam.
Bukan setakat itu, kami difahamkan Hazrey sedang cuba mendapatkan gambar eksklusif majlis pertunangan Ally Iskandar & Nur Aisy’ah. Sabar kejap!
Nur Aisy’ah, merupakan Naib Juara Gadis Melayu musim pertama berjaya ditekel dengan cemerlang oleh Ally Iskandar, dan epik sekali pihak media tidak berjaya membau hubungan mereka.Mungkin sudah arif dengan selok belok dunia media, Ally bijak menepis berita yang berunsurkan peribadi. Hasil tinjauan kami di Facebook Nur Aisy’ah, ada ucapan tahniah dilontarkan oleh rakan-rakannya. So, memang confirm’lah!
Hasil copy-pasta penuh daripada Hazrey selepas ini.
Setiap kali aku berjumpa dengan Ally, soalan yang terpacul dari mulut aku tentunya: bila kau ni nak kahwin. Nanti orang cakap kau gay. Dia terus gelak berdekah dekah namun disebaliknya tersimpan rapi rahsia kisah cintanya. Ally Iskandar aku ketahui mudah bergurau dan cepat mesra dengan sesiapa. Dia sangat berkebolehan dalam kariernya
Sambil aku menulis ni, aku berkomunkasi dengan pengacara dan penerbit TV3 ini melalui blackberry messenger dan aku paksa dia bagi aku gambar dia dikuarantin dalam kereta sementara menunggu signal untuk masuk ke rumah bakal isterinya itu.
Ally Iskandar kini berada di luar rumah keluarga Aishah yang terletak di Taman Sri Intan, Ampang. Itu gambar tangan Ally yang dihantar pada aku beberapa saat lalu.
Antara mesej kami:
“Betul ke kau bertunang? Atau gosip liar yang nakal? Kalau betul, Alhamdulillah.”
Ally menjawab ringkas: Majlis sdg berlangsung. Hamba sdg dikuarantin dlm kereta.
“Disebabkan konvoi banyak kereta, dah jam teruk. Sama mcm pergi meminang di Melaka der,” guraunya. Tapi aku tahu, mesti dia berdebar.


sumber:ohbulan.com 

13 conteng-conteng:

Kamsiah berkata...

salam aii Ally ikut jejak Khairul Nizam jugak ya..pilih gadis melayu sbg teman hidup

nursalwa berkata...

arghhhh tunang da.. saya suka gler ngan ally nie.. tahniah ar ally..

Mamamya berkata...

alhamdulillah...akhirnya bertemu jodoh juga ally iskandar ni...antara lelaki idaman malaya ni..... :) semoga kekal hinggah ke jinjang pelamin n ke hujung nyawa hendaknya...amin3.

Mas berkata...

Alhamdudillah,akhirnya Ally bertunang juga,tahniah buat Ally dan tunangnya..moga jodoh mereka berkekalan ....

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

bagusla..sat lagi kwen..setel...

|| NaFiRaa || berkata...

ye ke~ diam2 jek.. tau2 dah bertunang~

Zaidah berkata...

@Kamsiahgadis melayu terakhir

Zaidah berkata...

@nursalwabest dia mengacara...

Zaidah berkata...

@Mamamyaalhamdulillah...

Zaidah berkata...

@Masinsya Allah...amin

Zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}--dah tukar status

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||baguslah tu tak kecoh2...

AngahSayang2314 berkata...

kalau betul apa salahnyaaaaa hehehe...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL