Menderma Sambil Ramas Payudara

17.2.11

Memacam cara sekarang nie nak dapatkan duit.....alahai....


Di Jepun ada cara unik untuk mengumpulkan dana untuk AIDS. Iaitu dengan meramas payudara. Caranya, penderma boleh meramas payudara model dengan sepuasnya. Perempuan-perempuan itu pula merelakan payudara diramas demi untuk mengumpul dana







Sumber: MalaysiaSensasi.Net 

30 conteng-conteng:

lydzar berkata...

orang jepun ni giler laaa..

nk collect derma utk AIDS, tp cara dia macam menggalakkan lagi cara nk dapatkan AIDS..ish ish ishhh

mama_iris berkata...

what the.......haha...naseb bek la JEPUN.....haaiihh.....jgn pasnih meningkat % aids sudahh....

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

ishhh..mcm2..menderma X ikhlas lah tu..menderma disebabkan nk meramas..hehehe.. :D

rina a.k.a jaijina berkata...

bengong lah dorang ni, tah hape²..niat tu dah betul, cara tu aje yg salah..

nursalwa berkata...

ishhh nie naper smpai mcm tue skali.. xsesuai langsung.. mcm xder nilai jek org pompuan sana..

rATu kEBaYA berkata...

dahsyatlah diorang ni

~aSFaLiZa~ berkata...

gila pya manusia. mcm ni pun blh jadi duit derma ke. adeh

AngahSayang2314 berkata...

itu pun leh buat duit ke???

shi3la berkata...

macam-macam hal...

eRaY berkata...

orang jepun nie mmg sewel...adekah patut?
macam dah takde cara lain...gile2...

Zur@ZaRi berkata...

macam2 dunia sekarang...
tp diorg tak ader halal haram boley la buat macam tue..

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

shila ariff berkata...

wah..macam tu pun ada ka??..teruk tul le diaorg ni..rasa memalukan je...huhuhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ya rabbi
geli lah!

maza berkata...

wah.. kalau buat kat Mesia, rasanya boleh mendapat kutipan berbilion Ringgit ni. hehehehe

Ouch.. gitew

Can You Brain This? berkata...

WOWOWOWOWOWOWOWOWWWWWWWW.

bila nak datang malaysiaaaaaaa??????

~Siti Hajar~ berkata...

ayoyoyoyo...ini mgalakkan lg aids...

MamaYatie berkata...

huhu..matlamat tidak menghalalkan cara..

|| NaFiRaa || berkata...

isk3..dasyat2~..muahahaha

aiDieNa berkata...

Ikhs..ikhss..ikhssss... itu bukan menderma namanya.. tapi menafsu.. macam² dunia sekarang nie.. pelik.. pelik..

Qaseh berkata...

hai nape la mcm tu...nama je negara maju tp xsangka org2nya masih berfikiran mundur

Zue AnnaLeeya berkata...

hadoiiii... mcm2... giler tol diaorg nih....

dinor's family berkata...

lg2 wanita d eksploitasikn....derma ada makna.....ish...ish..

@e_da berkata...

teruk betul la kan..memalukan pompuan!!!

Adyshariz berkata...

buat malu jer..sib baik nasi lemak kecikk..kalau besor mesti harga mahal..hehe

Seindah Bicara 2 berkata...

ades.. ntah pape tahap gaban.. aku rse la, aktiviti derma yg cmni mmg sesuai la utk laki2 kaye yg gatal.. hehe. =)

eT berkata...

mesti harga dia ikut saiz kan..hehe..lawak2..

Ummi Eisya berkata...

lawak tul..ikut saiz byr..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

niat dah betOl tapi pembawakkannyer yg salah. ada jugak org mcm tue kan? lepas nie kOmpOm peratus AIDS lagi bertambah kat JEPON!

~aSHa~ berkata...

mak ai...sabo je la....

cinta nabella berkata...

cetek betul fikiran deorang ..ish2

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL