Perlu ker Kita Pentingkan Diri Sendiri....

28.2.11

Petang baru nak buat n3...apelah kan....cuma hari nie aku terpaksa n gagahkan jugak membuat keputusan mengikut gerak hati aku nie untuk mementingkan diri sendiri....yer lah sape lagi yang bleh diharapkan selain diri kita sendiri...oleh itu, kekadang aku rasa lantaklah diorang nak kata ape..nak marah ker ape ker...yang penting kepentingan diri aku n anak2 aku tetap terpelihara...apa pendapat korang....setuju tak ngan aku???

11 conteng-conteng:

✿ etiey erywan ✿ berkata...

betul. apa sahaja.. kepentingan anak- anak perlu diutamakan sebelum memikirkan hal orang lain.

heliantuse berkata...

Ya, pentingkan diri kena bertempat. Selalunya akan tanya diri sendiri, apa prioriti saya. Sudah semestinya, anak-anak dan keluarga di tingkat teratas :)

lydzar berkata...

setuju jugak..my family and mykids first in everything

ch@ berkata...

setuju-setuju. :D

|| NaFiRaa || berkata...

setuju!! famili lebih utama!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

kadagn2 mmg kene gak ikut rasa sendiri. duk pikir pasal org len je leh jd tak betul...

♥MAMASYAZA♥ berkata...

setuju, kluarga lebih penting

mamalieyna berkata...

betul2..curtain time, kena pntgkan diri sendiri jugak..hU~

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

stuju2..dlm sestgh hal kita perlu mementingkan diri.. ;)

munna berkata...

betul tu.. walaumacamnapun keluarga harus diutamakan

CuTeMiUt78 berkata...

setuju sgt sambil angkat tangan...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL