Teknik Mencium Payu Dara

11.2.11


AMARAN! - Ini adalah bacaan untuk mereka yang dah berkahwin sahaja. Payudara kaum hawa adalah salah satu perhatian seksual kaum adam. Sementara bentuk dan karakteristik payudara wanita berbeza-beza, namun hal ini tetap tak mengurangi fokus dan kepuasan lelaki untuk memandang, menyentuh, dan menciumi bahagian sensitif tersebut. Bahkan, ada yang mengatakan ada wanita boleh mencapai klimaks dengan hanya payudara. Di bawah ini disertakan teknik untuk mencium payudara wanita untuk menimbulkan ransangan yang dasyat! 
  1. Pertamanya, cium bahagian luar payudara pasangan. Pastikan bibir anda telah lembap ketika melakukannya.
  2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sedekat mungkin ke arah puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas Anda.
  3. Gunakan hujung lidah untuk melingkari areolanya. Ingat untuk memberikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.
  4. Gelitik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia mendesah atau klimaks tiba-tiba, bererti dia menyukai ciuman anda.


Sumber: MalaysiaSensasi.Net 

22 conteng-conteng:

nursalwa berkata...

kak.. salwa baca sambil tersenyum.. ilmu nie..

|| NaFiRaa || berkata...

muahahaha... sgt menyokong teknik ini.. muahaha..opssttt..

kaum lelaki kena baca artikel nih.. baru bini sayang..muehehehe

miss yatie_pinky berkata...

kak..mintak izin nak kongsi jugak buleyh ^_^

sgat berguna

Nobita Sensei berkata...

alamak..terbaca..

lydzar berkata...

awwww...! hehehe

y@t berkata...

blh share ngan hubby...hehehe..thanks...salam perkenalan dr yat...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

walau dah kawen..sy tetap malu2 kucign baca ni..ahaks

dinor's family berkata...

i like......betul,betul,betul

teratai berkata...

salam...

maklumat berguna nih...thanks!

Mamamya berkata...

terima kasih kongsi ilmu kak.... (w'pun tersenyum simpul masa baca n3 ni..)

mamalieyna berkata...

hehe..tula wlu dh kawen malu plak baca..hehe..

Zaidah berkata...

@nursalwailmu yang berguna untuk kaum hawa..

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||nak ker lelaki baca...huhuh

Zaidah berkata...

@Nobita Senseiorang lelaki memang kena baca tau..

Zaidah berkata...

@lydzarbestkan...

Zaidah berkata...

@y@tjangan lupa praktikkan...

Zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}--auwwwww

Zaidah berkata...

@dinor's familysetuju

Zaidah berkata...

@terataiwelcome

Zaidah berkata...

@Mamamyamalulah tu...

Zaidah berkata...

@mamalieynasama ngan zai...

Zur@ZaRi berkata...

pergh....

hangat nyer entry!!!

sambil tersenyum....


Jom baca: Tikar Getah Kanak2

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL