Nasha Aziz Kena Rompak

11.2.11


Model dan pelakon terkenal, Nasha Aziz mengalami detik cemas apabila dia disamun dua lelaki bermotosikal di persimpangan lampu isyarat di Jalan Persiaran Ampang Hilir di sini kelmarin.

Dalam kejadian pukul 3.23 petang itu, artis berbadan tinggi lampai berusia 40 tahun itu kerugian sebanyak RM40,000 apabila wang tunai termasuk barang berharga miliknya dilarikan penjenayah dipercayai warga Indonesia.

Difahamkan, sebelum kejadian, Nasha memandu kenderaan Naza Ria dengan ditemani seorang rakan wanitanya dan berhenti di persimpangan lampu isyarat itu. Nasha dikatakan baru mengeluarkan sejumlah wang di sebuah bank tidak jauh dari lokasi dia disamun.

Sebaik berhenti di persimpangan itu, dua lelaki yang menunggang motosikal Honda EX5 menghampiri kenderaan pelakon tersebut.Pembonceng motosikal itu kemudian memecahkan cermin kerenderaan pelakon itu dan mengambil beg tangan yang diletakkan di riba Nasha.



25 conteng-conteng:

shila ariff berkata...

aduh aduh..lesap 40k mcm tu je....redha je le nasha..bukan rezeki le tu...untuk org lain tuh...

p/s: kekadang tu ada hikmah disebalik kejadian..n kekadang rezeki kita ni bukan utk kita 100%...rezeki datang dari DIA, DIA juga blh tarik rezeki dari kita bila-bila saja...

eB ezrin berkata...

masyallah.... hmmmmmm

ps: u dh amik special award dari blog eb ker blom nih? ;p

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

siannyer..mesti perompak tu mmg ekori dia dari bank kan..Byk tu kerugian..

ummiarissa berkata...

kan dah banyak kali iklan pesan..jangan letak beg kat tempat duduk sebelah drebar tu...saya selalu sorokkan beg kalau bawa kete sendiri...tapi itulah..dah takdirnya

|| NaFiRaa || berkata...

isk2.. zaman sekarang nih jenayah kat mana2 jek.. kita kena lebih berhati2~

eT berkata...

huhu...
janji diri selamat...
mmg la rugi kan...

sarah-najwan berkata...

tu la skrg..seme da xselamat..kete kunci dr dlm pom..org bole pecah cermin..

hati2 aje la..hrp2 kita semua terpelihara dr segala musibah gini..

P/s: yg astro first tu buka canel 480..ikut step dia..ada 3 step kene buat..ada diterangkan nati..

mamalieyna berkata...

ishh cermin bertutup pun bleh pecahkan..aduhai..tak selamat sungguh!

AngahSayang2314 berkata...

cian dia kan terbang duit dia 40k tapi nak buat macam mana kan??kan??

AngahSayang2314 berkata...

sekarang nie memang banyak sangat unsur jenayah lepas 1 persatu kan kakak

Fairuz Fazilah berkata...

kesiannye dia..nasihat ; jgn letak beg atas riba. letak kat bwh kaki.

Intan berkata...

Kesian nya kat dia...spi RM40K lesap tu.

Intan pon kalau dlm keta letak handbeg kat bwh coz takut kan benda2 cam gini lah...

Nape lah pencuri2 nie. Tak boleh ke jangan jadi pencuri, byk lagi kerja2 lain yg halal...sedih dengan sikap2 yg cam gini...tak habis2 menyusahkan hidup org lain :(

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

alahaiiii kesiannnn....bukan rejekinyaaa...

Zaidah berkata...

@shila ariffzai setuju tu..tak semua menjadik milik kita...

Zaidah berkata...

@eB ezrinblum ambik lagilah....hehehe

Zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAmungkin jugak...sebab tahu dia keluarkan duit banyak..

Zaidah berkata...

@ummiarissadah nak kena....tak ingat..

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||betul tu sebelum terkena kena beringat...

Zaidah berkata...

@eTjanji jiwa tak melayang...alhamdulillah

Zaidah berkata...

@sarah-najwanbetul tu

Zaidah berkata...

@mamalieynaagaknyer kena duduk kat dalam bilik kebal kot..

Zaidah berkata...

@AngahSayang2314betul tu angah...kena berhati2...

Zaidah berkata...

@Fairuz Fazilahdan pastikan pintu berkunci

Zaidah berkata...

@Intandiorang nie sakit...penagih mencurik...memang susah nak berhenti...

Zaidah berkata...

@Mieja@Amiizaa2001allah nak sucikan harta dia..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL